15 cm-es/6"-os acél vonalzó csúszkával
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
| Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 56,05 € |
|
Raktáron
27.11. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Péntek 28.11. lehet veled |
|
|
|
Vétel |
| Vétel | |
|
35 éve vagyunk a piacon = biztonságos vásárlás és professzionális szolgáltatások |
|
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstA Fieseler Fi-156 Storch, egy nagyon rövid felszállási és leszállási idejű felderítő és összekötő repülőgép, a második világháború egyik leghíresebb repülőgépe. Lopakodó és csendes volt, képes volt nagyobb erdei tisztásokon leszállni, és a német szárazföldi csapatok "szemévé" vált leghíresebb "villámháború" akcióik során. A Storch népszerű volt a magas rangú parancsnokok (például Rommel tábornagy) körében, akik lehetővé tették számára, hogy kapcsolatba kerüljön a páncélos egységekkel, amelyek zúzó ékeket vertek mélyen az ellenség hátába. Látványos tetteket is tulajdonítanak neki, például Benito Mussolini olasz diktátor szabadon bocsátását a hegytetőn lévő szállodában tartott házi őrizetből. A Storche-okat a Luftwaffe számára franciaországi és itt, Choceňben található gyárakban is gyártották - a gyártás a háború után is folytatódott, és különösen a francia gyártmányú, csillagmotoros Storche-ok a mai napig repülnek.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal a gumiszalaggal hajtott kis modellek építésében (klasszikus konstrukciós alapismeretek megszerzéséhez modellként javasoljuk, hogy először építsen meg egy kabinos, magas szárnyú repülőgépet a Guillow's-tól vagy a HERR-től). Fejlődni fogsz a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és festésben, a gumiköteg előkészítésében és kezelésében, a repülésben - egyszerűen a klasszikus modellezés minden csodálatos készségében. A modell mérete és a sablon összetettsége miatt a kivitelezés kicsit bonyolultabb, de a magas szintű előfeldolgozásnak köszönhetően, lézerrel vágott alkatrészekkel, óramű pontossággal halad.
Egy szabadon repülő, félig méretarányos modellkészlet egy német felderítő és összekötő magasszárnyú repülőgépről, amelyet gumibója meghajtásra terveztek. A modell egy egyszerű, klasszikus, teljes egészében balsafából készült, ömlesztett konstrukció, lézerrel vágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült modellkiegészítőkkel és fröccsöntéssel előállított műanyag alkatrészekkel. A törzset szabványos mini modellezési technológiával építik - először balsafa csíkokból szerelik össze az oldalpaneleket, amelyeket fél-válaszfalakkal és keresztrudakkal kötnek össze egy rácsos keretté. A kapott lekerekített formákat nagyobb számú vékony hosszanti rúd ragasztása után kapja meg. A szárny klasszikus, gerendákból és bordákból álló konstrukció, a farokfelület balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készült.
A Storch alkalmas RC modellé alakításra is - már most is elég nagy ahhoz, hogy elbírja a ma már elég gyakori miniatűr RC berendezéseket 4-5 g-os szervókkal. Az íj karcsúsága miatt meghajtásra alkalmas egy kis egyenáramú motor, GWS hajtóegységek stílusú sebességváltóval, vagy egy legfeljebb 20 mm átmérőjű kis "járókerékkel" és egy kétcellás Li-Po 300-500 mAh-s akkumulátorral. Egy másik jó lehetőség a Funtic modell motorjának és fedélzeti elektronikájának használata.
A készlet tartalma: balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, vákuumpréselt alkatrészek (kabinburkolat...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiszalag (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acélzsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, színes takarópapír, matricalap, építési tervrajz.
| Fesztávolság [mm] | 762 |
| Hossz [mm] | 530 |
| Szabályozott funkciók | Egyik sem |
| Építési bonyolultság | S1, S2 |
| Pilótavezetési nehézség | P0 |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .