15 cm-es/6"-os acél vonalzó csúszkával

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 58,43 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Glenn Curtiss, a repülés úttörője valószínűleg sokkal többet tett hozzá az amerikai repülés fejlődéséhez, mint a Wright fivérek, akik hamarosan ragaszkodtak a Flyer eredeti koncepciójához. A britek által tengeri járőrözésre (Kis-Amerika, majd később Nagy-Amerika) licenc alapján gyártott repülőhajók mellett tervezett és cége sorozatgyártásba vett egy "JN" (innen ered a Jenny becenév) elnevezésű kiképző kétfedelű repülőgépet is. Ez lett az alapja az amerikai légierő felépítésének - az 1915-ös maroknyi géptől az 1919 elejére az európai hatalmaknál semmiben sem gyengébb erővé. Összesen több mint 6000 JN-t építettek több változatban, amelyek a háború befejezése után szó szerint berepülték az egész országot, és a demonstrációs pilóták-kaszkadőrök (őket "istállórepülőknek" nevezték) kezében biztosították a repülés általános népszerűsítését. Végül is a sokat megérdemelt és sokat magasztalt Jenny volt Charles Lindbergh első repülőgépe. Jenny-k még postai bélyegeken is szerepeltek; A 24 centes névértékű, tévedésből fejjel lefelé nyomtatott „Fordított Jenny” bélyeg minden idők egyik leghíresebb és legértékesebb bélyege.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal a gumiszalaggal hajtott kis modellek építésében (klasszikus konstrukciós alapismeretek megszerzéséhez modellként javasoljuk, hogy először építsen meg egy kabinos, magas szárnyú repülőgépet a Guillow's-tól vagy a HERR-től). Fejlődni fogsz a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és festésben, a gumiköteg előkészítésében és kezelésében, a repülésben - egyszerűen a klasszikus modellezés minden csodálatos készségében. A modell méretét és a sablon összetettségét tekintve az építés elég sok, de a lézerrel vágott, magas szintű előfeldolgozásnak köszönhetően óramű pontossággal halad.
Egy szabadon repülő, félig méretarányos modellkészlet egy amerikai kiképző kétfedelű repülőgépről (Standard J-1 változat), amelyet gumibója meghajtásra terveztek. A modell egy egyszerű, klasszikus, teljes egészében balsafa konstrukció, lézerrel vágott fa és fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel. A törzset szabványos mini modellezési technológiával építik - először balsafa csíkokból szerelik össze az oldalpaneleket, amelyeket fél-válaszfalakkal és keresztrudakkal kötnek össze egy rácsos keretté. A kapott lekerekített formákat nagyobb számú vékony hosszanti rúd ragasztása után kapja meg. A szárnyak klasszikus gerendákból és bordákból álló szerkezetet alkotnak, a farokfelületek balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készülnek.
A Jenny kiválóan alkalmas RC modellé alakításra is - már most is elég nagy ahhoz, hogy elbírja a ma már elég gyakori miniatűr RC berendezéseket 4-5 g-os szervókkal. Meghajtáshoz AXI 2204 osztályú kefe nélküli motort és 300-500 mAh-s Li-Po kétcellás akkumulátort használhat.
A készlet tartalma:
Balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiszalag (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acél zsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, színes takarópapír, matricaív, építési tervrajz.
Fesztávolság [mm] | 762 |
Hossz [mm] | 465 |
Szabályozott funkciók | Egyik sem |
Építési bonyolultság | S1, S2 |
Pilótavezetési nehézség | P0 |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .