15 cm-es/6"-os acél vonalzó csúszkával

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 72,18 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
A Granville fivérek „Repülő Silók” (innen ered a „Gee Bee”) kétségtelenül a leghíresebb és valószínűleg a legfurcsább gépek, amelyek valaha is pilonok körül repkedtek. A Granville fivérek szilárdan hitték, hogy a tiszta, könnycsepp alakú törzs a legelőnyösebb aerodinamikailag. Csak a puszta szükség kényszerítette őket arra, hogy az ideális leszállást egy szárnnyal, egy kiálló kabinfedéllel és farokfelületekkel "elrontsák". Azonban ügyeltek arra, hogy ez a „zavar” a lehető legkisebb legyen – az eredmény egy hihetetlenül gyors, de rendkívül nehezen irányítható repülő rakéta lett. Azonban felbérelték Jimmy Doolittle-t is, hogy részt vegyen az 1932-es Thompson Trophy-n, akinek már volt egy győzelme a Schneider Kupán egy Curtiss hidroplánnal, és világrekordja a hidroplánok sebességében. A választás helyes volt, Doolittle - bár szoros küzdelemben - győzött. Egy évvel később az R-1 lezuhant a Bendix Trophy (egy Amerika-szerte megrendezett hosszú távú gyorsasági verseny, amely mindig megelőzte a pilon Thompson Trophy-t) alatt, és pilótája meghalt. Javítások után ismét lezuhant, ezúttal a pilóta súlyos sérülésekkel élte túl. Aztán a gép gazdát cserélt, akik a Granville-ék ajánlásaival ellentétben újjáépítették – és ez végzetessé vált számára. A folyamatosan módosított és fejlesztett Gee Bee-k más darabjai az 1930-as évek végéig küzdöttek a Thompson és Bendix trófeákért - legnagyobb riválisaik a Wedell-Williams "44" modellje (Gilmore Racer) és a Howard "Mr. Mulligan" voltak, amelyeket gumiszalagként is összeállíthatsz a DUMAS és a SIG készletekből a kínálatunkból.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal a gumiszalaggal hajtott kis modellek építésében (klasszikus konstrukciós alapismeretek megszerzéséhez modellként javasoljuk, hogy először építsen meg egy kabinos, magas szárnyú repülőgépet a Guillow's-tól vagy a HERR-től). Fejlődni fogsz a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és festésben, a gumiköteg előkészítésében és kezelésében, a repülésben - egyszerűen a klasszikus modellezés minden csodálatos készségében. A modell méretét és a sablon összetettségét tekintve az építés elég sok, de a lézerrel vágott, magas szintű előfeldolgozásnak köszönhetően óramű pontossággal halad.
Szabadon repülő, félig méretarányos modellkészlet egy sebességkülönlegességről, amely pilonok körüli versenyzéshez készült, gumiszalaggal működtetve. A modell egy klasszikus, teljes egészében balsafából készült, ömlesztett konstrukció, lézerrel vágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült modellkiegészítőkkel és fröccsöntéssel előállított műanyag alkatrészekkel. A törzset valódi mini-modellezési technológiával építették válaszfalakkal és nagyszámú hosszanti taggal, amelyek lehetővé teszik a modern gépek lekerekített formáinak hű reprodukálását. Két lépésben épül fel - a függőleges síkban történő "vágásnak" köszönhetően először a törzs egyik felét közvetlenül a munkalapra építed, majd a másik felét "ráragasztod". Ez biztosítja, hogy még a bonyolult hajótestek is egyenesen és szimmetrikusan építhetők, speciális szerszámok nélkül. A szárny klasszikus, gerendákból és bordákból álló konstrukció, a farokfelület balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készült.
A Gilmore Racer alkalmas RC modellé alakításra is - már most is elég nagy ahhoz, hogy egészen gyakori miniatűr RC berendezéseket szállítson 5-6 g-os szervókkal. Meghajtáshoz AXI 2204 osztályú kefe nélküli motort és 300-800 mAh-s Li-Po kétcellás akkumulátort használhat.
A készlet tartalma: balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, vákuumpréselt alkatrészek (motorburkolat, kabinburkolat...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiszalag (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acélzsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, színes takarópapír, matricalap, építési tervrajz.
Fesztávolság [mm] | 610 |
Hossz [mm] | 427 |
Szabályozott funkciók | Egyik sem |
Építési bonyolultság | S2 |
Pilótavezetési nehézség | P0 |
4 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .