ZONA 3×4" rozsdamentes acél szögvas

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 92,34 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Brit bombázó kétfedelű repülőgép félig méretarányos modellje, nagy tételben, AXI 2208-12 osztályú villanymotorokhoz. Klasszikus, teljes egészében balsafából készült konstrukció lézerrel vágott alkatrészekkel, borítópapírral és kiegészítőkkel. Irányított kormánylapát, magassági kormány.
A DH-4-gyel Geoffrey de Havilland 1916-ban egy híres trükköt hajtott végre, amelyet a második világháború alatt a Mosquitoval sikeresen megismételt - egy olyan könnyű bombázót tervezett, amely olyan gyors és manőverezhető volt, hogy bombák ledobása után sikeresen felvehette a versenyt az együléses vadászgépekkel. És még sokakat felülmúlt – például: 1918. október 14-én Ralph Talbot amerikai tengerészgyalogos hadnagy egyetlen DH-4-es repülőgéppel lelőtt két és megfutamított tíz másik német Fokker D.VII vadászgépet, amiért kiérdemelte a Kongresszusi Becsületrendet, a legmagasabb kitüntetést az ellenséggel szembeni bátorságért. A DH-4 és a később továbbfejlesztett DH-9 (amelyben a pilótaülések közelebb voltak egymáshoz a könnyebb kommunikáció és a jobb csapatmunka érdekében) valójában meghatározta a könnyű bombázó kinézetének mércéjét, amely az 1930-as évek közepéig érvényben is maradt. Egy kétfedelű repülőgép egy vagy két rögzített szinkronizált géppuskával a pilóta számára, egy vagy két mozgatható géppuska egy keringő gyűrűn a megfigyelő számára, bombák felfüggesztve a törzs és az alsó szárny alatt... A de Havilland gépeket tömegesen építették Nagy-Britanniában, és még nagyobb méretekben az USA-ban, ahol az újonnan épült légierő legfontosabb harci repülőgépeivé váltak. A háború után fejlesztésük folytatódott – például még hazánkban is licenc alapján építettek 4 utas számára zárt kabinnal rendelkező DH-50-es szállító repülőgépeket (a pilóta nyitott pilótafülkében ült, hogy ne "veszítse el a repülés iránti érzékét").
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal gumiszalaggal vagy vitorlázó repülőgépekkel hajtott kis modellek építésében, valamint kormány- és magassági kormánykerékkel vezérelt RC modellek vezetésében. Fejleszteni fogod a képességeidet a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és a festésben - a magas szintű előfeldolgozásnak köszönhetően a lézervágott alkatrészeknek köszönhetően ez gyerekjáték.
Elektromos meghajtású brit könnyű bombázó kétfedelű repülőgépének távirányítású, félméretarányos modellkészlete. A modell egy egyszerű, klasszikus, teljes egészében balsafa konstrukció, lézerrel vágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyag kiegészítőkkel, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel és fémmel. A törzset standard mini-modellezési technológiával építik balsafa gerendákból összeragasztott oldalpanelekből, amelyeket fél-válaszfalak és keresztgerendák kötnek össze egy rácsos keretté. A kapott formákat további hosszanti rudak ragasztása után kapja meg. A szárnyak klasszikus gerendákból és bordákból álló szerkezetet alkotnak, a farokfelületek balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készülnek. Egy apró "trükk" a farokfelületek és a szárnyvégek perifériális részeinek nedves laminált balsafa csíkokból történő elkészítése. Így könnyedén kaphatsz meglepően erős és nagyon könnyű alkatrészeket – ráadásul karbon felhasználása nélkül! A szükséges sablonok rajzai ismét megtalálhatók az utasításokban. A teljes modellt lefedheted a készletben található papírral vagy egy megfelelő, könnyű, alacsony zsugorodású vasalható transzferfóliával, például az Airspannal vagy a Litespannal.
A DH-4-et egy kis, sebességváltóval ellátott egyenáramú motor hajtására tervezték - pl. GWS tápegység, amely a tervrajzon látható. Manapság valószínűleg egy kis, kefe nélküli motort választasz - ebben az esetben újra kell tervezned a motorágyat (új, 2 mm-es nyír rétegelt lemezből készült motorburkolatot kell hozzáadnod), de ez nem okozhat nagyobb problémát. A kényelmes repüléshez elegendő egy AXI 2208 osztályú villanymotor és egy 800 mAh-s kétcellás lítium-polimer akkumulátor. Azt javasoljuk, hogy ne vigyük túlzásba a "motorizálást" - ez egy parkrepülő, nem rakéta.
A készlet tartalma: balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, vákuumpréselt alkatrészek (motorháztető...), átlátszó műanyag fólia a szélvédőhöz, acélzsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, műanyag kerekek, színes takarópapír, matricalap, építési tervrajz.
Fesztávolság [mm] 889
Hossz [mm] 635
Szárnyfelület [dm2] 21,2
S, V, M szabályozott funkciók
Építési nehézség S2
A P2 pilótavezetésének nehézsége
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés:
DUMAS | SUGÁR | RAVASZ | AXI | |
Motor | GWS IPS-S1 | RAY C2826/12 | FOXY C2209/24 | AXI 2208/26 |
Szabályozó | JES 006 | FOXY R-25B | FOXY R-25B | FOXY R-12B |
Akkumulátor | RAY 7.4V 800mAh | RAY 7.4V 800mAh | RAY 7.4V 800mAh | RAY 7.4V 800mAh |
Propeller | GWS 8x6" | GWS 8x4,3" | APC 8x3.8SF | APC 8x3.8SF |
Szervo | 2x HS-55 | |||
RC készlet | perc 3 csatorna |
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .