15 cm-es/6"-os acél vonalzó csúszkával

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 80,24 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstA holland Anthony Fokker által tervezett vadászgép német szolgálatban 1915-ben fordulópontot jelentett a légiháborúban. Bár teljesítménye nem emelkedett ki korának többi gépe közül, sikerét fegyverzete határozta meg - az E.III volt az első gép, amelynek orrában szinkronizált géppuska volt. A pilóta így az egész repülőgépet a célpontra irányíthatta, és teljes mértékben a pilótázásra koncentrálhatott - a fegyver szabadon tüzelte a légcsavar körét, majd elvégezte a többit. Száz Fokker söpörte be gyorsan a nyugati front csatatereinek egét, és biztosította Németország légi fölényét, amely 1917-ig tartott, mivel sem a britek, sem a franciák nem voltak képesek hosszú ideig megbízhatóan működő szinkrongépet tervezni és gyártani.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal a gumiszalaggal hajtott kis modellek építésében (első modellként, amely alapvető tapasztalatot szerez a klasszikus építésben, azt javasoljuk, hogy először építsen például egy kabinos, magas szárnyú repülőgépet a Guillow's-tól vagy a HERR-től). Fejlődni fogsz a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és festésben, a gumiköteg előkészítésében és kezelésében, a repülésben - egyszerűen a klasszikus modellezés minden csodálatos készségében. A modell méretét és a sablon összetettségét tekintve az építés elég sok, de a magas szintű előfeldolgozásnak köszönhetően, lézerrel vágott alkatrészekkel, óramű pontossággal halad.
Egy szabadon repülő, félig méretarányos német vadászrepülőgép modellkészlet, amelyet gumiszalaggal való hajtásra terveztek. A modell egy egyszerű, klasszikus, teljes egészében balsafából készült, ömlesztett konstrukció, lézerrel vágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült modellkiegészítőkkel és fröccsöntéssel előállított műanyag alkatrészekkel. A törzset szabványos mini modellezési technológiával építik - először balsafa csíkokból szerelik össze az oldalpaneleket, amelyeket fél-válaszfalakkal és keresztrudakkal kötnek össze egy rácsos keretté. Bármilyen lekerekített formát elérhetsz, ha több vékony, hosszanti rudat ragasztasz össze. A szárnyak klasszikus gerendákból és bordákból álló szerkezetet alkotnak, a farokfelületek balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készülnek.
A Fokker E.III kiválóan alkalmas RC modellé alakításra is - már most is elég nagy ahhoz, hogy egészen gyakori miniatűr RC berendezéseket szállítson 4-8 g-os szervókkal. Meghajtáshoz AXI 2204 osztályú kefe nélküli motort és 400-800 mAh-s Li-Po kétcellás akkumulátort használhat.
A készlet tartalma: balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiszalag (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acél zsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, színes takarópapír, matricalap, építési tervrajz.
Fesztávolság [mm] | 762 |
Szabályozott funkciók | Egyik sem |
Építési bonyolultság | S1, S2 |
Pilótavezetési nehézség | P0 |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .