Vodní chlazení 400

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 281,85 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
838 mm-es amerikai tengeralattjáró építőkészlet dinamikus merüléssel haladó felhasználók számára. Műanyag törzs és előre vágott műanyag alkatrészek, fém modellkiegészítők, tengelyek perselyekkel, 2 db 380-as sorozatú motor.
Az USS Bluefish (SS 222) egy Gato osztályú tengeralattjáró volt, amely 1943 közepén lépett szolgálatba az Egyesült Államok Haditengerészeténél. Kilenc harci hajóút során, a Holland Kelet-Indiáktól a japán Honsú szigetéig terjedő hadműveleti területeken, elsüllyesztett 50 839 BRT-s szállítóhajókat, a Sanae rombolót és egy kisebb tengeralattjáró-üldözőt. De a legnagyobb fogás a nagy óceánjáró ellátó tengeralattjáró/tankerhajó, az I-351 volt (a német "tejelő tehenek" mintájára, tengeralattjárók vagy repülőhajók ellátására a nyílt tengeren). 1945. augusztus 15-én éjjel a Dél-kínai-tengeren a Forbes fregattkapitány parancsnoksága alatt álló Bluefish radaron észlelte a felszínen lebegő I-351-est. Egy óra gondos üldözés és manőverezés után Bluefish ideális lőpozícióba került; A négy kilőtt torpedó közül kettő teljes erővel eltalálta az I-351-es gépet, amely felrobbant és elsüllyedt, miközben szinte a teljes legénységet és 42 pilóta Szingapúrból Japánba szállították. A háború után az USS Bluefish-t leszerelték, majd a koreai háború alatt visszatért a szolgálatba; Végül 1958-ban leszerelték és selejtezték.
Tengeralattjáró-készlet nagy tételben 2 db 380-as sorozatú villanymotor meghajtásához haladó építők számára. A modellt dinamikus merülésre tervezték - azaz A hajót úgy ballasztolták, hogy a hajótestnek csak a felső része a toronyval együtt emelkedik ki a víz felszíne fölé - mint egy igazi tengeralattjárónál. Egy igazi tengeralattjáróval ellentétben a modellnek nincsenek elárasztó ballaszttartályai, amelyek elmerítenék a feltöltés után (vagy a kiürítés után újra felszínre kerülnének). A merülés előre vagy hátra haladáskor érhető el a mélységkormányok beállításával. Az előnye, hogy a meghajtórendszer meghibásodása esetén a modell automatikusan a felszínre emelkedik, a hátránya, hogy a tengeralattjáró csak mozgásban tud maradni víz alatt.
A legtöbb alkatrész előfeldolgozásának köszönhetően a kivitelezés nem különösebben igényes szakértelem és műhelyfelszerelés szempontjából - de természetesen a tengeralattjáró-építésnél elengedhetetlen a gondos, türelmes és mindenekelőtt hibátlan munka a jó eredmény eléréséhez. A ragasztáshoz közepes szilárdságú ragasztóra, epoxigyantára és műanyag modellek ragasztásához szükséges ragasztóra lesz szükséged. A tényleges építést egy háromnézetes, valós méretű rajz szerint végzik, amely a tengeralattjáró külső megjelenését és egy másik, a belső elrendezést ábrázolja. Az egyes építési lépéseket a hajó adott részének részletes felépítését bemutató perspektivikus rajzok szerint hajtják végre, a kiválasztott kulcsfontosságú lépéseket és a tartozékok gyártását 1:1 méretarányú előre nyomtatott sablonok segítik. A végső színbeállításhoz a műanyag készletekhez való akrilfestékek alkalmasak lesznek, tekintettel a tengeralattjáró viszonylag kis méreteire.
A törzs kétrészes, vastag falú, vákuumformázott műanyagból (kompakt polisztirol) készült, belső megerősítésekkel, ugyanebből az anyagból. A hajótest nyomás alatt álló vízzáró részéhez egy kivehető nyíláson keresztül lehet hozzáférni, amelyhez a tengeralattjáró vákuumöntött műanyag alkatrészekből készült tornya csatlakozik.
A modell kiegészítői számos sárgarézből, fehér fémből öntött és műanyag részből állnak. Ha van elég ízlésed és kitartásod, belemerülhetsz a torony alapos fejlesztésébe periszkóppal és antennákkal, tüzérségi fegyverzettel stb. Rajtad múlik, mennyire törődsz a munkáddal...
A hajót két 380 4,8 V-os villanymotor hajtja, melyeket egy hatcellás NiMH vagy NiCd akkumulátor táplál (pl. egy hatcellás akkumulátor 1:10-es RC autókhoz megfelelő). A készlet tartalmazza a hajótengelyeket perselyekkel és kardáncsuklókkal. Hosszú utak esetén, nagy kapacitású akkumulátorok használata esetén, javasoljuk a motorok vízhűtéses beépítését.
A hajó vezérléséhez elegendő bármely legalább négycsatornás 40 MHz-es RC készlet (a 2,4 GHz-es rádióhullámok nem hatolnak be a vízbe), egy legalább 30 A-es kétirányú elektronikus sebességszabályozó, egy szabványos szervo a kormányhoz és egy másik a magassági kormányokhoz.
A készlet tartalma: vákuumöntött hajótest, belső válaszfalak és torony, előre vágott műanyag kormánylapok és hajótest nyílás, műanyag rudak, öntött fém alkatrészek és egyéb modellkiegészítők, 2x hajótengely házzal, 2x 25 mm-es kétlapátos hajócsavar, matricakészlet, 1:1 méretarányú hajórajz, illusztrált építési útmutató.
Hossz [mm] | 838 |
Szélesség [mm] | 107 |
Magasság [mm] | 230 |
Szabályozott funkciók | M, LK |
Építési bonyolultság | S3 |
Pilótavezetési nehézség | P1 |
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés:
Tengeri farkas | |
Motor | 2x "380" 4,8 V* |
Szabályozó | Graupner #2880 V30R TENGERÉSZKÉK |
Propeller | 2x 2-szárnyú 25 mm* |
Akkumulátor | Nosram 7,2 V-os 3000 mAh-s NiMH akkumulátor |
Szervo | 2x HS-311 |
RC készlet | perc 4 csatorna |
*) a készlet része |
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .