BD CORTEX – stabilizáló egység

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 362,50 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
A Stinson Reliant három-öt üléses könnyű szállító repülőgépeinek sorozata az amerikai repülés „aranykorának” a késő 1920-as évekből és a nagy részéből származó legszebb gépek közé tartozik. Míg a korai SR-1-től SR-6-ig terjedő modellek egyszerű, egyenes szárnyal rendelkeztek, a későbbi SR-7-től SR-10-ig terjedő sorozatok gyönyörű, ívelt "sirály" szárnyal rendelkeztek. Az elegánsan burkolatú futóművel és a szelephimba-karok felett kiálló "dudorokkal" ellátott, nagyméretű, NACA típusú gyűrűs motorburkolattal együtt a valaha épített egyik legszebb repülőgép összetéveszthetetlen sziluettjét alkotja. A Reliantot a második világháború alatt használták. A második világháború alatt nagy számban gyártották őket katonai összekötő UC-81-esekként vagy AT-19-esek kiképzésére (vagy a RAF számára Reliant Mk.I-ként).
Egy amerikai sport- és könnyűszállító repülőgép félig méretarányos modellje, klasszikus, teljes balsafából készült szerkezettel, amelyet 10-15 köbcentis kétütemű motor, 15 köbcentis négyütemű motor, 15 köbcentis benzinmotor vagy AXI osztályú villanymotor hajt középhaladó pilóták számára.
A törzs klasszikus balsafa és könnyű rétegelt lemez szerkezetű, levehető NACA típusú laminált motorburkolattal, a szelephimba-fedelek jellegzetes "dudoraival". A belső égésű motort vagy villanymotort egy rétegelt lemezből készült motorválaszfalhoz rögzített ágyra szerelik, amely a hajótest merev dobozos "magjának" része. Van benne hely egy üzemanyagtartálynak is. A kabin makett módon van felszerelve, nyitható ajtókon keresztül megközelíthető. A kormány, a magassági kormány és a gázkar szervói a kabin padlója alatt helyezkednek el, egy olyan térben, amelyhez a törzs alján található levehető fedélen keresztül lehet hozzáférni. A kormánylapátokat robusztus huzalrudakkal ellátott kábelvezetékek vezérlik.
A kétrészes, félszimmetrikus profilú szárny klasszikus kialakítású, merev torziós dobozfedéllel. A szárnyfeleket oldalról csúsztatják a cső alakú dúralumínium csatlakozóra, és csavarokkal rögzítik. A szárnyrugók alumíniumlemez maggal és fa alakú fedéllel rendelkeznek; csavarokkal vannak rögzítve. A csűrőket és a fékszárnyakat egymástól függetlenül két pár szervomotor vezérli, rövid, egyenes huzalrudakkal.
A farokfelületek klasszikus, teljes egészében balsafa szerkezetűek.
A kormányozható drótvázzal és oldalkormánnyal ellátott alváz dúralumínium fő lábakkal és öntött üvegszálas kerékborításokkal rendelkezik.
A modell Oracover vasalható fóliával van bevonva, egy az USA-ban repülő repülőgép lajstromjelével.
A modell vezérléséhez legalább egy hétcsatornás számítógépes csomagra lesz szükség, amely lehetővé teszi a csűrők és a fékszárnyak független vezérlését. A szervók jó minőségűek, 3-5 kg.cm tolóerővel, a farokfelületekhez erősebb, 5-7 kg.cm-es szervókat kell használni.
A készlet tartalma: beépített és bevonatolt törzs, festett üvegszálas motorburkolat, kész szárnyrugók, a radiálmotor műanyag modellje, üvegszálas kerékborítások, beépített és bevonatolt szárnyak és farokfelületek, dúralumínium alváz, tartozékkészlet, kerekek és illusztrált útmutató.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet , valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb, vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információ itt található: Drónkezelők és pilóták regisztrációja
Fesztávolság [mm] | 1720 |
Hossz [mm] | 1338 |
Súly [g] | 4400 - 4800 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 42.2 |
Ajánlott tartálytérfogat [ml] | 250 - 400 |
Szabályozott funkciók | S, V, K(2), M, F(2) |
Az építés nehézsége | S2 |
Pilótavezetési nehézség | P2, P3 |
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés:
2T | 4T | Benzin | |
Motor | ASP S61A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
Propeller | MA 12x6" | APC 13x8" | XOAR 14x8" |
Tartály (cm³) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzin |
Szervo | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
Szervó digitális | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
RC készlet | perc 7 csatornás számítógép |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .