BD CORTEX – stabilizáló egység

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 535,89 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
A második világháború után röviddel Kanadában kifejlesztett DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver a „bozótosrepülő” repülőgép szinonimájává vált, egy igénytelen igásló, amely biztonságosan szállít egy pilótát és hat utast bármikor, bárhol. A bevált gépet többször is "megfiatalították" kisebb-nagyobb módosításokkal, többek között egy modern turbólégcsavaros hajtómű beépítésével az eredeti Pratt & Whitney Wasp Jr. kilenchengeres radiális motor helyett. 450 lóerővel. A legújabb és legsikeresebb átalakítás a kanadai Viking Air cég DHC-2T Turbo Beaver repülőgépe, amely a régi Beaver repülőgépek törzsét modernizálja egy 680 lóerős Pratt & Whitney Canada PT6A-34 motor beépítésével a meghosszabbított orrba; Első pillantásra az új, négyzet alakú, függőleges farokfelület is feltűnik.
Egy kanadai könnyű szállító repülőgép félig méretarányos modellje, klasszikus, teljes balsafából készült szerkezettel, amelyet 12-15 köbcentis kétütemű motor, 15-20 köbcentis négyütemű motor, 15 köbcentis benzinmotor vagy AXI 4130 osztályú villanymotor hajt középhaladó pilóták számára. Ha úszótesteket ad hozzá a modellhez, azt javasoljuk, hogy a megadott lökettérfogat-tartomány felső határán lévő motorokat válasszon.
A törzs klasszikus balsafa és könnyű rétegelt lemez szerkezetű, levehető, laminált motorburkolattal, jellegzetes "állal". A belső égésű motor egy állítható műanyag ágyra van szerelve, amely egy rétegelt lemezből készült motorválaszfalhoz van rögzítve, amely a törzs merev dobozos "magjának" része. Van benne hely egy üzemanyagtartálynak is. Hátsó rögzítésű villanymotor esetén a készlet tartalmaz egy kiegészítő motorvédő lapot távtartókkal. A kabin makett stílusban van felszerelve, és két nyitható ajtón keresztül közelíthető meg. A kormány, a magassági kormány és a gázkar szervói a kabin alján találhatók, a törzs oldalán található hátsó ajtón keresztül megközelíthető helyen. Az elektromos változatban az első ajtó hozzáférési nyílásként szolgál a meghajtó akkumulátor tárolásához a műszerfal alatti térben. A kormánylapátokat robusztus huzalrudakkal ellátott kábelvezetékek vezérlik.
A kétrészes, félszimmetrikus profilú szárny klasszikus kialakítású, merev torziós dobozfedéllel. A szárnyfeleket oldalról csúsztatják a cső alakú dúralumínium csatlakozóra, és csavarokkal rögzítik. A szárnyrugók alumíniumlemez maggal és fa alakú fedéllel rendelkeznek; csavarokkal vannak rögzítve. A csűrőket és a fékszárnyakat egymástól függetlenül két pár szervomotor vezérli, rövid, egyenes huzalrudakkal.
A farokfelületek klasszikus, teljes egészében balsafa szerkezetűek. A kormányozható drótvázzal és oldalkormánnyal ellátott alváz dúralumínium fő lábakkal és öntött üvegszálas kerékborításokkal rendelkezik. A modellhez duralumin rugóval ellátott úszókészlet is megvásárolható; A vízkormányokat úszókba szerelt szervomotorok vezérlik. A modell Oracover vasalható fóliával van bevonva, egy az Egyesült Királyságban repülő repülőgép lajstromjelével.
A modell vezérléséhez legalább egy hétcsatornás számítógépes csomagra lesz szükség, amely lehetővé teszi a csűrők és a fékszárnyak független vezérlését. A szervók jó minőségűek, 3-5 kg.cm tolóerővel, a farokfelületekhez erősebb, 5-7 kg.cm-es szervókat kell használni.
A készlet tartalma:
Épített és bevont törzs, festett üvegszálas motorburkolat, kész szárnyrugók, épített és bevont szárnyak és farokfelületek, alumínium futómű, tartozékkészlet, kerekek, matricák és illusztrált útmutató.
Fesztávolság [mm] | 1900 |
Hossz [mm] | 1428 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 43.3 |
Súly [g] | 4600 - 5000 |
Szabályozott funkciók | S, V, K(2), M, F(2) |
Építési bonyolultság | S2, S3 |
Pilótavezetési nehézség | P2, P3 |
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés:
2T | 4T | Benzin | |
Motor | ASP S91A | ASP FS-120AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
Propeller | MA 14x6-8” | MA 15x8" | FOXY 14x8” |
Tartály (cm³) | 400-450 | 400-450 | 200-300 benzin |
Szervo | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
Szervó digitális | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x HS-5645MG (S, V) | ||
HV/Digitális szervók | 5x HS-430BH (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
RC készlet | perc 7 csatornás számítógép |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .