Kingfisher 1400: 11x7-es légcsavar (2 lapátos)

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 261,69 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Ami a Ford T volt az autóiparban, azt jelenti a Piper J-3 Cub a sportrepülésben. Természetesen van egy alapvető különbség. Mr. Ford azt szokta mondani: „Bármilyen színű T-modelled lehet, a lényeg, hogy fekete legyen”, míg Mr. Piper mottója az volt, hogy „Bármilyen színű Piper Cub-od lehet, a lényeg, hogy sárga legyen”. 1937-től az Egyesült Államok hadba lépéséig több mint 3000 J-3-ast gyártottak. A katonai megrendelések érkezésekor, amelyekhez a sárga színt olajzöldre kellett cserélni, a gyártási ütem 20 percenként egy L-4 Grasshopperre (ahogy a katonai megnevezés volt) nőtt. És több százan repülnek még ma is...
Új Piperünket - változatosságképpen elegáns piros-fehér színvilágban - szinte elpusztíthatatlan EPO habból készült, 1400 mm-es szárnyfesztávolságának köszönhetően biztosan nem fogjuk hiányolni az égen, de közelről is biztosan el fogja kápráztatni. Van egy üvegkabinunk (beleértve egy "tetőablakot") műszerfallal és egy koncentrált megjelenésű pilótabábuval, kifinomult futóművel és jellegzetes rugóstagokkal ellátott szárnyal. A kerekes alváz mellett a készlet egy úszókészletet is tartalmaz! Nagy méretek, vonzó megjelenés, modell részletei, kellemes repülési tulajdonságok - egyszerűen ideális szabadidős modell mindazok számára, akik már elsajátították a pilótaiskolai modelleket, mint például a Pioneer, a Beta 1400 vagy az Alpha 1500.
Az EPO habból készült modell törzséhez egy felszerelt C3536-850 forgóburkolatú, kefe nélküli motor, 40 A-es kefe nélküli vezérlő, valamint oldalkormány és magassági kormány szervomotorok tartoznak. A törzs alsó részén található egy hely az akkumulátoroknak. Könnyen hozzáférhető a levehető műanyag fedélnek köszönhetően. A Piperhez egy 3S 2200 mAh-s LiPo akkumulátorra lesz szükséged, 25C töltési kapacitással. A műanyag motorburkolat levehető.
Az EPO farokfelületei csavarokkal vannak rögzítve a törzshöz. A kormány- és magassági kormány szervói a törzs farokrészének oldalára vannak felszerelve.
A módosított Clark-Y profilú EPO habból készült szárny kétrészes, egy cső alakú szén csatlakozóval összekötve. Mindkét fele elöl és hátul két csavarral van rögzítve a törzshöz. A csűrőket két szervomotor vezérli, amelyek rövid, egyenes huzalrudakkal vannak a szárnyba szerelve. A rudak csatlakoztatása előtt javasoljuk, hogy a kormánylapátokat ismételten óvatosan fel-le, illetve balra-jobbra mozgatással „mozgasd”.
A szabályozott sarkantyúval ellátott kétkerekű alváz drótból készült, kiegészítőként műanyag modellborításokkal. A csűrőket, a kormányt (csatolt szöggel), a magassági kormányt és a motor fordulatszámát szabályozzák.
Az úszók EPO habból készülnek, drótmerevítőkkel; A bal oldali úszó vízkormánnyal van felszerelve, amelyet egy belül található speciális szervo vezérel. Igazán értékelni fogod őket gurulás, felszállás és vízre landolás közben!
A modell vezérléséhez legalább négycsatornás, de lehetőleg legalább ötcsatornás RC készletre lesz szükséged, amely lehetővé teszi a csűrő szervók független vezérlését és beállítását. Ebben az esetben beállíthatja a csűrő kitérésének differenciálását. Kezdetnek 10-20%-os kitérést javaslunk, azaz a csűrő lefelé irányuló kitérése valamivel kisebb, mint a felfelé irányuló kitérés. Ezáltal a modell kényelmesebben irányítható lesz, és kisebb a valószínűsége, hogy kisodródik a kanyarokból. Hasonló hatást érhet el csűrők és oldalkormányok kombinációjával, vagy mindkettő kombinálásával. A csűrő-oldalkormány kombinációval rögzítheted a fordulóba való kezdeti átmenetet, a differenciálódás pedig javítja a saját repülésedet a forduló során.
A Piper Cub középhaladó modellezőknek készült. A modell, mint egy sport "doboz alakú" magasszárnyú repülőgép félig méretarányos modellje, bemutat néhány, a hasonló gépekre jellemző tulajdonságot - a modell irányítását megfelelően kell összehangolni a kormánylapáttal, a csűrőkormányokkal és a magassági kormánykerékkel. Ezt az „mintha megtaláltad volna” élményt legkésőbb azután kapod meg, hogy elkezded repülni az első műrepülő modelledet vagy félmodelledet.
Szokj hozzá, hogy az adón lévő pálcikák nem díszként szolgálnak, hanem a megfelelő módon és a megfelelő időben kell használni őket. Kegyetlen dolog tőlünk, de később még hálás leszel érte. Természetesen a nyugodt repülés a szakterülete, ami elegendő időt biztosít Önnek és a repülőtéri kollégáinak a legendás Piper-formák élvezetére, de egy kis „bejáratás” után megbízhatóan kezeli a szaltókat, a fordulókat és a hordótekercseket. Csak egy sportos, magas szárnyú repülőgép, ahogy lennie kell!
Az ARF készlet tartalma
A csomag tartalmaz egy kész modellt kefe nélküli motorral, kétlapátos légcsavarral, sebességszabályozóval és öt szervóval, egy sor kerekes alvázat, egy sor úszót rugóstagokkal, egy sor apró kiegészítőt és használati utasítást.
Fesztávolság [mm] | 1400 |
Hossz [mm] | 900 |
Súly [g] | 1320 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 28 |
Szabályozott funkciók | S, V, K (2), M |
Építési bonyolultság | S1 |
Pilótavezetési nehézség | P2 |
Motor | *C3536-KV850 |
Szabályozó | *40 A váltakozó áram |
Propeller | *28×18 cm |
Akkumulátor | RAY G4 11.1V 2200mAh |
Szervo | *5× mikro (beleértve 1× vízkormányt úszótestben) |
RC készlet | Min. 4 csatorna |
*) Az ARF készlet része |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .