Kyosho Syncro KR-200 vevőegység

Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: 48,35 €
Átmenetileg nem elérhető
Vétel
Vétel
Gyártó: Kyosho
Termék kódja: 82216
EAN: 4548565174843

Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Küldj egy érdeklődést Ellenőrizze a rendelkezésre állást

Termékleírás

Kyosho - Kyosho Syncro KR-200 vevőegység - 82216

A Kyosho kompakt, négycsatornás vevőegysége Fail Safe biztonsági funkcióval van felszerelve, amely hirtelen jelkiesés esetén is működik.

Műszaki adatok:

Csatornák száma: 4
Sáv: 2,4 GHz
Méretek: 36x26x14 mm
Súly: 10g
Üzemi feszültség: 4,8–6,0 V

Ez a weboldal cookie-kat használ

Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .

Funkcionális sütik Ezek a sütik a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek, ezért nem kapcsolhatók ki.
Analitikai sütik Az analitikai cookie-k segítségével nyomon követhetjük és elemezhetjük a látogatók webhelyünkkel való interakcióját a Google Analytics 4-ben. Ez az információ lehetővé teszi számunkra, hogy javítsuk a tartalmat és jobb felhasználói élményt nyújtsunk.
Marketing cookie-k Cookie-k olvasása és írása marketing célokra olyan hirdetési rendszerekhez, mint a Google Ads vagy a Sklik. Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra a felhasználói viselkedés nyomon követését, valamint a webhely teljesítményének és hirdetési kampányaink hatékonyságának mérését.
Személyre szabott reklámozás A remarketing cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy személyre szabott hirdetéseket mutassunk be a webhelyünkkel való korábbi interakciói alapján olyan rendszerekben, mint a Google Ads, a Sklik.
Személyes adatok felhasználása Ezzel a lehetőséggel Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait elküldjük és feldolgozzuk a Google-nak az online hirdetések és a célzott marketing célzása és értékelése céljából.