Extreme Flight karbon kúp (5,5")

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 2 418,95 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
ARF készlet egy 3D-s műrepülő speciális géphez, 3353 mm szárnyfesztávolsággal, 180 cm3-es benzinmotorral vagy villanymotorral való meghajtásra tervezve. Nagyon könnyű szerkezet, sok karbon alkatrész. A V4-es verziónak nincs fedett "alagútja" a lengéscsillapítóknak, ez a kéthengeres motorokhoz való változat.
Az Extreme Flight műrepülő modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást eszközölt, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP jelölésnek nincs kapcsolata a tényleges repülőgéppel, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a jelölést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak.
A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció bőségesen – és pont a megfelelő helyeken – használ szén- és üvegszál kompozit anyagokat, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép törzsében. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles körű aerodinamikai terhelést képes kezelni, mégis elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A tökéletesen festett laminált motorburkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle színösszeállításból álló, nagy láthatóságú Ultracote (Oracover) vasalható fólia olyan modellt biztosít, amelyre büszke lesz a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiválóan teljesítenek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D-s műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
A V4 Plus verzió a jól ismert, karbonszövettel borított rétegelt lemez konstrukció mellett alumínium gyorszáras rendszerrel is rendelkezik a szárnyakhoz, a kabinhoz és a kormányszerkezetekhez. Ez azt jelenti, hogy a modell percek alatt, szerszámok használata nélkül összeszerelhető a repülőtéren.
A modell törzse klasszikus konstrukciójú, rétegelt lemezből és balsafából készült lézervágott alkatrészekből áll, kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motorburkolattal és egy levehető felső törzsrésszel, amelyben kabin található a meghajtórendszerhez és az RC berendezésekhez való tökéletes hozzáférés érdekében. A motor a rétegelt lemez dobozágyon lévő hátsó tartóban van felszerelve.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról egy karbon csőcsatlakozóra csúsznak) szintén klasszikus kialakítású, teljes egészében balsafából készült merev borítással. A nagy felületű csűrők két pár szervóval vagy két három szervóval vezérelhetők.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafából készültek, a VOP kétrészes, a vezérsík felei karbon csőre vannak szerelve. A magassági kormány feleit a vízszintes vezérsíkba szerelt szervomotorok vezérlik, rövid, egyenes rudakkal.
A kormánylapát egy vagy két szabványméretű szervóval vezérelhető, amelyek a farokban helyezkednek el, ami kényelmesebb a megfelelő súlypont-pozíció eléréséhez a gyári tágulási lengéscsillapítók használatakor. Választhatóak bowdenes szervók is, amelyek a kabinban helyezkednek el (kényelmesebb a megfelelő súlypont-pozíció eléréséhez hangolt lengéscsillapítók használatakor). A teljes modell Ultracote vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliák védjegye).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A meghajtáshoz egy 180 cm³-es, kéthengeres benzinmotorra lesz szükséged (pl. GP-178).
A modell vezérléséhez elegendő egy kilenccsatornás számítógépes RC készlet, ahol precízen beállíthatók a "párosított" szervók, és programozhatók a dupla és exponenciális kitérések, ami elengedhetetlen a műrepüléshez - mind a klasszikus, mind az extrém 3D-s repüléshez.
A szervók gyors és nagyon erős, standard méretű szervókhoz illenek - pl. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW vagy HSB-9381TH - és egy standard szervóhoz a gázpedál vezérléséhez.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy vasalható fóliával bevont törzset, szárny- és farokfelületeket, festett laminált motorburkolatot, komplett kiegészítőkészletet, karbon alvázat, sarkantyúkat, kerekeket és útmutatót.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információk itt találhatók: Üzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 3175–3353 |
Hossz [mm] | 3116 |
Súly [g] | 18 600 – 20 000 |
Szárnyfelület [dm2] | 176,9–181,2 |
Szabályozott funkciók | S, V (2), K (2), M |
Az építés nehézsége | S2 |
Pilótavezetési nehézség | P4 |
33 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .