Kavan GO-1070MG BB Brushless HiVolt digitális szervomotor

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 1 854,44 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstARF készlet egy 3D-s műrepülő különlegességhez, 2670 mm szárnyfesztávolsággal, 120 cm3-es benzinmotorral vagy villanymotorral való meghajtásra tervezve. Nagyon könnyű szerkezet, sok karbon alkatrész.
Az Extreme Flight műrepülő modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást eszközölt, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP jelölésnek nincs kapcsolata a tényleges repülőgéppel, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a jelölést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak.
A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció bőségesen – és pont a megfelelő helyeken – használ szén- és üvegszál kompozit anyagokat, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép törzsében. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles körű aerodinamikai terhelést képes kezelni, mégis elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A készlet tartalmaz tuning szárnyvégeket, vagy oldalerő-generátorokat (SFG), amelyek növelik a modell effektív oldalfelületét, megkönnyítve és stabilabbá téve a késrepülést és más, a kormánylapát "tekintélyétől" függő fordulókat. Ezek a szárnyvégek a modellt a nagy állásszögű fordulók (harrierek) során is stabilabbá teszik. Javasoljuk, hogy szerelje fel őket a modellre, és kísérletezzen velük.
A tökéletesen festett laminált motorburkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle színösszeállításból álló, nagy láthatóságú Ultracote (Oracover) vasalható fólia olyan modellt biztosít, amelyre büszke lesz a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiválóan teljesítenek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D-s műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
Egy dél-afrikai műrepülőgép félig méretarányos sportmodellje 2-es verzióban, 85–130 köbcentis benzinmotorral, tapasztalt pilóták számára, klasszikus precíziós és extrém 3D-s műrepüléshez.
A modell törzse klasszikus konstrukciójú, rétegelt lemezből és balsafából készült lézervágott alkatrészekből áll, kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motortér burkolattal és levehető felső törzzsel, amelynek kabinja (második generációs gyorskioldó rendszerrel) tökéletes hozzáférést biztosít a meghajtási rendszerhez és az RC berendezésekhez. A motor a hátsó egységben, egy rétegelt lemez dobozágyon található. A törzs alján egy alagút található egy hangolt kipufogódob esetleges beszereléséhez.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról egy szénszálas csőcsatlakozóra csúsztathatók, és második generációs gyorskioldó rendszerrel rögzíthetők) szintén klasszikus kialakítású, masszív, teljes egészében balsafa borítással. A nagy felületű csűrőket 2 pár szervomotor vezérli. A szárnyvégek felszerelhetők a mellékelt szárnyvégekkel vagy üvegszálas végívekkel.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafa szerkezetűek, a VOP kétrészes, a vezérsík felei egy karbon csőre csúsztatva vannak (alumínium gyorskioldó rendszerrel). A magassági kormány feleit a vízszintes vezérsíkba szerelt szervomotorok vezérlik, rövid, egyenes rudakkal. A kormánylapátot egy vagy két szabványméretű szervomotor vezérli, amelyek a farokrészbe vannak szerelve. A teljes modell Ultracote vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliákra használt védjegy).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A meghajtáshoz 85–130 köbcentis benzinmotorra lesz szüksége (pl. GP-123).
Egy legalább kilenc csatornás számítógépes RC készlet elegendő a modell vezérléséhez – a „párosított” szervók precíz beállításának, valamint a dupla és exponenciális kitérések megfelelő méretű programozásának képessége elengedhetetlen a műrepüléshez – mind a klasszikus precízió, mind az extrém 3D tekintetében.
A szervók gyors és nagyon erős, standard méretű szervókhoz illenek - pl. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW vagy HSB-9381TH - és egy standard szervóhoz a gázpedál vezérléséhez.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy vasalható fóliával bevont törzset, szárny- és farokfelületeket, festett laminált motorburkolatot, komplett kiegészítőkészletet, karbon alvázat, sarkantyúkat, kerekeket és útmutatót.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
32 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .