Kavan GO-1070MG BB Brushless HiVolt digitális szervomotor

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 2 217,34 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
ARF készlet egy 3D-s műrepülő speciális géphez, 2896 mm szárnyfesztávolsággal, 150–180 cm3 lökettérfogatú benzinmotorhoz tervezve. Nagyon könnyű szerkezet, sok karbon alkatrész.
Az Extreme Flight műrepülő modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást eszközölt, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP jelölésnek nincs kapcsolata a tényleges repülőgéppel, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a jelölést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak.
A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció bőségesen – és pont a megfelelő helyeken – használ szén- és üvegszál kompozit anyagokat, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép törzsében. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles körű aerodinamikai terhelést képes kezelni, mégis elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A készlet tartalmaz tuning szárnyvégeket, vagy oldalerő-generátorokat (SFG), amelyek növelik a modell effektív oldalfelületét, megkönnyítve és stabilabbá téve a késrepülést és más, a kormánylapát "tekintélyétől" függő fordulókat. Ezek a szárnyvégek a modellt a nagy állásszögű fordulók (harrierek) során is stabilabbá teszik. Javasoljuk, hogy szerelje fel őket a modellre, és kísérletezzen velük.
A tökéletesen festett laminált motorburkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle színösszeállításból álló, nagy láthatóságú Ultracote (Oracover) vasalható fólia olyan modellt biztosít, amelyre büszke lesz a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiválóan teljesítenek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D-s műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
Egy német műrepülőgép félig méretarányos sportmodellje, 150–180 köbcentis benzinmotorral hajtott, tapasztalt pilóták számára, klasszikus precíziós és extrém 3D-s műrepüléshez.
A modell törzse klasszikus, rétegelt lemezből és balsafából készült, lézerrel vágott alkatrészekből készült, kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motortér burkolattal és levehető felső törzzsel, amelynek kabinja (alumínium gyorszáras rendszerrel) tökéletes hozzáférést biztosít a meghajtórendszerhez és az RC berendezésekhez. A motor egy rétegelt lemez dobozágyra van szerelve.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról egy karbon csőcsatlakozóra csúsztathatók, és alumínium gyorskioldó rendszerrel rögzíthetők) szintén klasszikus kialakítású, teljes egészében balsafából készült merev borítással. A nagy felületű csűrőket 2 vagy 3 független szervomotor vezérli.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafa szerkezetűek, a VOP kétrészes, a vezérsík felei egy karbon csőre csúsztatva és alumínium gyorskioldó rendszerrel rögzítve. A magassági kormány feleit a vízszintes vezérsíkba szerelt szervók vezérlik, rövid, egyenes rudakkal. A kormánylapát mozgatható része szétszerelhető a könnyebb szállítás érdekében. A teljes modell Ultracote vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliákra használt védjegy).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A meghajtáshoz 150–180 köbcentis benzinmotorra lesz szüksége (pl. GP 178).
A szervók gyorsak és nagyon erősek szabványos méretben (a modellben rejlő lehetőségek kihasználásához jobb minőségű, erősebb és gyorsabbak alkalmasak), és egy szabványos szervo a gáz vezérléséhez.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy vasalható fóliával bevont törzset, szárny- és farokfelületeket, laminált motorburkolatot, komplett kiegészítőkészletet, karbon alvázat, sarkantyúkat, kerekeket és útmutatót.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 2896 |
Hossz [mm] | 2767 |
Súly [g] | 16 800 – 17 700 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 154 |
Ajánlott tartálytérfogat [ml] | 1500 |
32 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .