Kavan GO-1070MG BB Brushless HiVolt digitális szervomotor

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 1 168,95 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
ARF 3D műrepülő speciális készlet 2160 mm szárnyfesztávolsággal, 50–61 köbcentis belső égésű motorral vagy kefe nélküli villanymotorral való meghajtásra tervezve. Nagyon könnyű szerkezet, számos karbon alkatrész.
Az Extreme Flight műrepülő modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást eszközölt, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP jelölésnek nincs kapcsolata a tényleges repülőgéppel, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a jelölést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak.
A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukció bőségesen – és pont a megfelelő helyeken – használ szén- és üvegszál kompozit anyagokat, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjen el a repülőgép törzsében. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles körű aerodinamikai terhelést képes kezelni, mégis elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A készlet tartalmaz tuning szárnyvégeket, vagy oldalerő-generátorokat (SFG), amelyek növelik a modell effektív oldalfelületét, megkönnyítve és stabilabbá téve a késrepülést és más, a kormánylapát "tekintélyétől" függő fordulókat. Ezek a szárnyvégek a modellt a nagy állásszögű fordulók (harrierek) során is stabilabbá teszik. Javasoljuk, hogy szerelje fel őket a modellre, és kísérletezzen velük.
A tökéletesen festett laminált motorburkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle színösszeállításból álló, nagy láthatóságú Ultracote (Oracover) vasalható fólia olyan modellt biztosít, amelyre büszke lesz a repülőtéren. Mindezen modern jellemzők kombinációja olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiválóan teljesítenek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D-s műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
A modell törzse klasszikus konstrukciójú, rétegelt lemezből és balsafából készült lézervágott alkatrészekből áll, kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motortér burkolattal és levehető felső törzzsel, amelynek kabinja (gyorskioldó rendszerrel) tökéletes hozzáférést biztosít a meghajtórendszerhez és az RC berendezésekhez. A motor a hátsó tartóban van elhelyezve egy rétegelt lemez dobozágyon.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról csúsztathatók be és gyorszáras rendszerrel rögzíthetők) szintén klasszikus kialakítású, masszív, teljes egészében balsafából készült borítással. A nagy felületű csűrőket két független szervomotor vezérli. A szárnyvégek felszerelhetők a mellékelt szárnyvégekkel.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafából készültek, a VOP kétrészes, a vezérsík felei egy karboncsőre csúsztatva és gyorszáras rendszerrel rögzítve. A magassági kormány feleit szervomotorok vezérlik, amelyek a vízszintes vezérsíkba vannak szerelve, rövid rudakkal. A kormánylapátot ugyanígy, vagy kábelhajtással lehet vezérelni a kabinban található szervomotoron keresztül. A teljes modell Ultracote vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliákra használt védjegy).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A modell meghajtásához egy 50–60 köbcentis benzinmotorra (pl. GP-61, OS GT-60), vagy egy 4 kW-os váltakozó áramú villanymotorra (pl. Xpwr 40cc) lesz szükséged legalább 120 A-es fordulatszám-szabályozóval. Tápellátás egy 12S LiPo akkumulátorról, 4500–5000 mAh-s kapacitással, legalább 40 °C terhelhetőségsel.
Egy hétcsatornás számítógépes RC készlet elegendő a modell vezérléséhez – a párosított szervomotorok precíz beállításának, valamint a dupla és exponenciális kitérések megfelelő méretű programozásának képessége elengedhetetlen a műrepüléshez – mind a klasszikus, mind az extrém 3D-s repüléshez.
A szervók gyors és nagyon erős, standard méretű szervókhoz illenek - pl. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW, HSB-9381TH vagy Savöx SB-2290SG - és egy standard szervóhoz a gázpedál vezérléséhez.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy vasalható fóliával bevont törzset, szárny- és farokfelületeket, laminált motorburkolatot, komplett kiegészítőkészletet, karbon alvázat, sarkantyúkat, kerekeket és útmutatót.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 2160 |
Hossz [mm] | 2120 |
Súly [g] | 7500–8000 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 82,8 |
32 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .