Terméklekérdezés
Extra SX 2,61 m ARF (piros)
Termék kódja: AJ0015RB
Extra SX 2,61 m ARF (piros)
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 1 894,76 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődést-
Termékleírás
-
Műszaki információk
Termékleírás
AJ Aircraft - Extra SX 2,61 m ARF (piros) - AJ0015RB
ARF 3D műrepülő speciális készlet 2616 mm szárnyfesztávolsággal, 100–130 köbcentis benzinmotorokhoz tervezve. Nagyon könnyű konstrukció Kevlár és karbon erősítésű alkatrészekből, sok karbon alkatrész.
Ez a sport, félig méretarányos műrepülőgép-modell tapasztalt pilóták számára készült, akik klasszikus és extrém 3D-s műrepülést is szeretnének űzni.
A modell törzse klasszikus konstrukciójú, lézerrel vágott rétegelt lemezből és balsafából készült alkatrészekből áll, melyeket Kevlarral és karbonnal erősítettek meg. A levehető laminált motortér burkolat és a törzs levehető felső része a kabinnal együtt tökéletes hozzáférést biztosít a meghajtási rendszerhez és az RC berendezésekhez. A motor a hátsó egységben egy rétegelt lemez dobozágyon található, míg a törzs alján egy alagút található egy hangolt kipufogódob esetleges beszereléséhez.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról egy karbon csőcsatlakozóra csúsztathatók és csavarokkal vannak rögzítve) szintén klasszikus kialakítású, masszív, teljes egészében balsafa borítással. A nagy felületű csűrőket két pár szervomotor vezérli.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafából készültek, a VOP kétrészes, a vezérsík felei egy szénszálas csőre vannak szerelve. A magassági kormány feleit a vízszintes vezérsíkban található szervomotorok vezérlik, rövid rudak segítségével. A kormánylapátot drótkötélhajtás vezérli (ez a könnyebb szállítás és tárolás érdekében szétszerelhető is). A kialakítás lehetővé teszi a kormánylapát drótrudakkal történő vezérlését is a törzs farokrészében található egy vagy két szervomotorról.
A teljes modell Ultracote vasalható transzferfóliával van bevonva (ez a márkanév az USA-ban a jól ismert Oracover fóliákra).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A meghajtáshoz 100–130 köbcentis benzinmotorra lesz szükséged (pl. GP-123).
A modell vezérléséhez elegendő egy legalább kilenc csatornás számítógépes RC készlet - amely képes pontosan beállítani a "párosított" szervókat, és a kettős és exponenciális eltérítéseket a megfelelő méretben programozni.
A szervók gyors és nagyon erős, standard méretű szervókhoz illenek - pl. Futaba S9177SV, MKS HV777A+, Kavan GO-1070MG, Kavan GO-1081MG, Kavan GO-1088MG, Hitec HS-7950TH, Hitec D980TW vagy Hitec HSB-9381TH - és egy standard szervóhoz a gázpedál vezérléséhez.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy vasalható fóliával bevont törzset, szárny- és farokfelületeket, festett laminált motorburkolatot, komplett kiegészítőkészletet, karbon alvázat, sarkantyúkat, kerekeket és útmutatót.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információk itt találhatók: Üzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Műszaki információk
Fesztávolság [mm] | 2616 |
Hossz [mm] | 2565 |
Súly [g] | 11 800–12 250 |
Szabályozott funkciók | S, S (2), V (2), K (4), M |
Az építés nehézsége | S2, S3 |
Pilótavezetési nehézség | P4 |