Terméklekérdezés
1:75 Cutty Sark
Termék kódja: 3BB5064
1:75 Cutty Sark
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 402,82 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődést-
Termékleírás
-
Műszaki információk
Termékleírás
Billing Boats - 1:75 Cutty Sark - 3BB5064
Az 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és korábbi RAF-pilóta egy kézzel készített halászhajó-modellt tett ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután a modell fotója megjelent egy magazinban, Mr. Billinget elárasztották a megrendelések tucatnyi ugyanilyen modell megépítésére. Mivel ekkora mennyiséget nem tudott kezelni, arra gondolt, hogy a hajót készletként kínálja – ez volt az első tömeggyártott készlet, amelynek fa váza gerinccel, bordákkal és deszkázott burkolattal rendelkezett, és a lehető legpontosabban utánozta a valódi hajók szerkezetét. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Mr. Billing modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban családi vállalkozást alapítottak, amely ma is Billing Boats néven fut.
Az évek során a modellek dizájnját fejlesztették és modernizálták, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest díszlécek használatát, majd megjelentek a CNC gépek, és az 1980-as és 1990-es évek fordulóján a Billing Boats lézervágással kezdte meg az alkatrészeket. A céget ma a Billings harmadik generációja vezeti, és mind az úszó RC modellek, mind a nem úszó asztali modellek továbbra is a hajómodellezés abszolút csúcsát képviselik. Örömmel kínáljuk a Billing Boats építőkészlet-sorozatot, amelyből gyönyörű, részletesen kidolgozott, nem lebegő modelleket építhet, és stílusos kiegészítője lehet lakása belső terének a tenger sós illatával és a távoli tájak hívogatásával...
1:75 Cutty Sark
A 280 láb hosszú, 963 tonnás vízkiszorítású Cutty Sark az egyik utolsó teaklipper volt – gyors vitorláshajók, amelyek a Távol-Kelettel és Ausztráliával kereskedtek. A hajót egy skóciai Dumbartonban található hajógyár építette, és 1869. november 23-án bocsátották vízre. Ez az egyetlen klipper, amely a mai napig fennmaradt - most Londonban csodálhatjuk meg, egy szárazdokkban a Temze partján, nem messze attól a dombtól, amelyen a Greenwich Obszervatórium áll. A Cutty Sarkot először Kínából szállították a teát 1877-ig, majd Ausztráliából importálták a gyapjút. 1895 után további 20 évig portugál zászló alatt hajózott. A klasszikus hajóépítés végső mesteri szintjét képviseli, emlékeztetve arra az időre, amikor a nemes, fából készült vitorláshajók, valamint a fülledt és undorítóan füstölgő gőzhajók találkoztak a tengeren. A gyors gőzhajók végül átvették a teaszállítást egy rövidített útnak köszönhetően az újonnan megnyílt Szuezi-csatornán keresztül, amelyen a klipperek nem tudtak bejutni, és végül szinte teljesen kiszorították a vitorlákat a tengerből. A Cutty Sark haladó hajóépítők számára készült; Nem lebegő asztali modellként tervezték.
A Cutty Sark klasszikus, lézerrel vágott alkatrészekből készült, fa fedélzettel és deszkázott burkolattal rendelkezik. A készlet tartalmazza az összes szükséges fa, műanyag és fém alkatrészt, a modellhez szükséges kiegészítőket, kiegészítőket stb.