Hajóépítő csúszda 0-90cm

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 374,60 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Az 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és korábbi RAF-pilóta egy kézzel készített halászhajó-modellt tett ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután a modell fotója megjelent egy magazinban, Mr. Billinget elárasztották a megrendelések tucatnyi ugyanilyen modell megépítésére. Mivel ekkora mennyiséget nem tudott kezelni, arra gondolt, hogy a hajót készletként kínálja – ez volt az első tömeggyártott készlet, amelynek fa váza gerinccel, bordákkal és deszkázott burkolattal rendelkezett, és a lehető legpontosabban utánozta a valódi hajók szerkezetét. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Mr. Billing modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban családi vállalkozást alapítottak, amely ma is Billing Boats néven fut.
Az évek során a modellek dizájnját fejlesztették és modernizálták, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest díszlécek használatát, majd megjelentek a CNC gépek, és az 1980-as és 1990-es évek fordulóján a Billing Boats lézervágással kezdte meg az alkatrészeket. A céget ma a Billings harmadik generációja vezeti, és mind az úszó RC modellek, mind a nem úszó asztali modellek továbbra is a hajómodellezés abszolút csúcsát képviselik. Örömmel kínáljuk a Billing Boats építőkészlet-sorozatot, amelyből gyönyörű, részletesen kidolgozott, nem lebegő modelleket építhet, és stílusos kiegészítője lehet lakása belső terének a tenger sós illatával és a távoli tájak hívogatásával...
Smaragd 1:100
A spanyol haditengerészet új kiképző vitorláshajójának gerincét 1946-ban fektették le; A következő évben katasztrofális robbanás történt a hajógyárakban, amelynek következményei a csőd szélére sodorták a céget, és a hajón leállt a munka. 1951-ben a befejezetlen hajó tulajdonjoga Chilére szállt, Spanyolország polgárháborús adósságainak rendezése részeként. A vitorlást ezután befejezték, 1953-ban ünnepélyesen vízre bocsátották, és Esmeralda névre keresztelték. Pinochet tábornok puccsát követő időszakot kivéve, amikor úszó börtönként/kínzókamraként szolgált, az Esmeralda a chilei haditengerészet kiképzőhajójaként tölti be szerepét, és nemzetközi regattákon is részt vesz - 1982-ben és 1990-ben megnyerte a rangos Cutty Sark Trófeát. Az Esmeraldának van egy testvérhajója is, a Juan Sebastián Elcano, amely a spanyol haditengerészetet szolgálja. Az Esmeralda haladó hajóépítőknek készült; Nem lebegő asztali modellként tervezték.
Az Esmeralda klasszikus fa szerkezetű, lézerrel vágott alkatrészekből készült, deszkázott burkolattal és fa fedélzettel rendelkezik. A készlet tartalmazza az összes szükséges fa, műanyag és fém alkatrészt, a modellhez szükséges kiegészítőket, kiegészítőket stb.
Skála | 1:100 |
Hossz [mm] | 1130 |
Szélesség [mm] | 140 |
Magasság [mm] | 560 |
Építési bonyolultság | S4 |
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .