Hajóépítő csúszda 0-90cm

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 265,73 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstAz 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és korábbi RAF-pilóta egy kézzel készített halászhajó-modellt tett ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután a modell fotója megjelent egy magazinban, Mr. Billinget elárasztották a megrendelések tucatnyi ugyanilyen modell megépítésére. Mivel ekkora mennyiséget nem tudott kezelni, arra gondolt, hogy a hajót készletként kínálja – ez volt az első tömeggyártott készlet, amelynek fa váza gerinccel, bordákkal és deszkázott burkolattal rendelkezett, és a lehető legpontosabban utánozta a valódi hajók szerkezetét. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Mr. Billing modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban családi vállalkozást alapítottak, amely ma is Billing Boats néven fut.
Az évek során a modellek dizájnját fejlesztették és modernizálták, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest díszlécek használatát, majd megjelentek a CNC gépek, és az 1980-as és 1990-es évek fordulóján a Billing Boats lézervágással kezdte meg az alkatrészeket. A céget ma a Billings harmadik generációja vezeti, és mind az úszó RC modellek, mind a nem úszó asztali modellek továbbra is a hajómodellezés abszolút csúcsát képviselik. Örömmel kínáljuk a Billing Boats építőkészlet-sorozatot, amelyből gyönyörű, részletesen kidolgozott, nem lebegő modelleket építhet, és stílusos kiegészítője lehet lakása belső terének a tenger sós illatával és a távoli tájak hívogatásával...
1:50 HMS Bounty 1:50
A Bounty eredetileg egy szénszállító hajó volt, amely az angol partok mentén hajózott. Később az Admiralitás megvásárolta, és 1787-ben expedícióra küldte a Csendes-óceánra – állítólag kenyérgyümölcs-palántákat kellett volna hoznia Tahitiről, hogy élelemmel lássák el a nyugat-indiai telepeseket. 1789 áprilisában, a visszaúton lázadás tört ki Bligh kapitány kemény és érzéketlen parancsnoksága, valamint a legénység trópusi paradicsomba való visszatérési vágya miatt. A lázadók, élükön Fletcher Christian elsőtiszttel, egy kis csónakba tették a kapitányt és egy maroknyi hűséges embert, majd a Bounty-val visszatértek Tahitire. William Bligh talán nem volt jó az emberekkel, de nagyszerű tengerész volt – a 41 nap alatt megtett 3618 tengeri mérföld (6701 km) Portugál-Timorba egy ellátmány és térkép nélküli, mindössze egy szextánssal és egy zsebórával rendelkező hajóval minden idők egyik legnagyobb haditengerészeti bravúrja. Tahiti tartózkodásuk után a lázadók egy része elmenekült az angol büntetőexpedíció elől a HMS Pandora hajón, és Pitcairn-szigetre menekült, ahol a Bounty-öböl partján felégették a Bounty-t. További 25 évig nem fedezték fel őket, de végül az „igazságszolgáltatás karja” elérte őket, és Angliában bíróság elé álltak. De leszármazottaik ma is a Pitcairn-szigeteken élnek. A Bounty haladó hajóépítőknek szól; Nem lebegő asztali modellként tervezték.
A Bounty klasszikus, lézerrel vágott alkatrészekből készült fa hajótesttel, deszkázott burkolattal, fa fedélzettel és felépítményekkel rendelkezik. A készlet tartalmazza az összes szükséges fa, műanyag és fém alkatrészt a modell elkészítéséhez, a modell kiegészítőket, vitorlákat stb.
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .