KAVAN szénkefe nélküli motor PRO 2225-1600

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 177,02 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Egy klasszikus, nagyon könnyű, teljes egészében balsafából készült, nagy teljesítményű termikus siklóernyő készlet, amely könnyen átalakítható AXI 2208-2212 osztályú AC villanymotorral történő meghajtásra is. A Resco ideális projekt azoknak a modellezőknek, akik meg akarják tanulni a modellek építését, és kezdő modelleket is tudnak vezetni irányítható kormánykerékkel és magassági kormánykerékkel.
Egy kétméteres termikrepülőgép az egyik legjutalmazóbb gép egy hobbi modellező hangárjában. Semmi sem hasonlítható a békés, pihentető repülésekhez enyhe körülmények között, a termikben, felhők alatt körözve, a csendes repüléshez a kora esti csendben, amikor hátradőlve nézheted, ahogy elegáns modelled szinte magától repül... Manapság a vezérelt kormánylapáttal, magassági kormányral és aerodinamikai fékkel ellátott, „gumigolyó” segítségével indított „kétméteres vitorlázógépeknek” megvan a saját külön versenykategóriájuk, amelyben nem az élet a tét, hanem a hasonló gondolkodású modellezőkkel való közös repülés.
A „kétméteres modellek” ideálisak azok számára is, akik maguk szeretnék elkezdeni a modellek építését, a klasszikus módon balsafából, rétegelt fából és lucfenyő gerendákból. Az építés meglehetősen gyors és nem nehéz, de megtanulhatod az összes alapvető technikát, ami a nagyobb és összetettebb modellek építéséhez szükséges. És ha elsőre elrontasz valamit, csak egy darab balsafára van szükséged a javításhoz.
Egy klasszikus, nagyon könnyű, teljes egészében balsafából készült, nagy teljesítményű termikus siklóernyő készlet, amely könnyen átalakítható AXI 2208-2212 osztályú AC villanymotorral történő meghajtásra is. A Resco ideális projekt azoknak a modellezőknek, akik meg akarják tanulni a modellek építését, és kezdő modelleket is tudnak vezetni irányítható kormánykerékkel és magassági kormánykerékkel.
A CNC-vel vágott, kiálló és bevágott alkatrészekkel – melyek úgy illeszkednek egymáshoz, mint a kirakós darabok – átgondolt kialakításnak köszönhetően az összeszerelés nagyon gyors és egyszerű. Ugyanakkor a Resco egy „telivér versenyautó”, amellyel sikeresen lehet küzdeni az F3-RES 2M kategóriában a „mezőn belüli” helyezésekért.
Az elülső törzs balsafából és könnyű rétegelt lemez gondolából készült. A törzsmag egy egyszerű "doboz" szerkezet balsafából készült oldalfalakkal és rétegelt lemez válaszfalakkal. A kormány- és magassági kormány szervomotorok helye a törzsben található, egy levehető kabinfedél alatt. A törzs farokrésze szénszálas csőből készült.
A háromrészes, módosított AG profilú szárny klasszikus kialakítású, balsafa bordákkal és merev torziós dobozos borítással a középsíkon. A főtartó lucfenyő lécekből készült, laminált balsafa hálóval, amely nagy szilárdságot garantál nagyon alacsony súly mellett. Az elegáns szárnyvégekkel ellátott fülek karbon csatlakozókkal és mágneses bükkfa csapokkal csatlakoznak a középsíkhoz. A középsík közepén egy összecsukható aerodinamikai fék található. A szárny műanyag csavarokkal van rögzítve a törzshöz.
A farokfelületek CNC-vel vágott balsafa alkatrészekből ragasztott panelekből készülnek. A vízszintes farokfelület levehető a könnyű szállítás érdekében, műanyag csavarokkal rögzítve. A kormánylapátokat drótkötelek vezérlik.
A modellt vasalható fóliával is bevonhatod – például átlátszó Oracoverrel, ha tisztán hobbi repülésről van szó. Ha versenyrepülőgépet építesz, akkor a könnyebb fóliák, például az Oralite, a Vlies vagy hasonló anyagok ajánlottak.
A modell irányításához legalább egy háromcsatornás RC készletre lesz szükséged (egy fék nélküli, tiszta vitorlázórepülőgéphez akár két csatorna is elég). A szervók szabványosak 9–15 g (mikro) súlyúak, 1,5–2 kg/cm tolóerővel. A versenygép fedélzeti elektronikájának táplálására egy négycellás NiMH AAA Eneloop 800 mAh ideális.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz CNC-vel vágott balsafa és rétegelt lemez alkatrészeket, gerendákat és balsafa deszkákat kemény borításhoz, karbon farokgerendát, tartozékkészletet, öntapadós matricákat, 1:1 méretarányú építési tervet és útmutatót.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet , valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb, vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 1990 |
Hossz [mm] | 1125 |
Súly [g]-tól | 440 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 36.16 |
Szabályozott funkciók | S, V, B |
Építési bonyolultság | S2 |
Pilótavezetési nehézség | P1 |
Sport | |
Receptre szerelhető akkumulátor | 4,8 V-os Eneloop 800 mAh-s akkumulátor |
Szervo | 2× HS-53 (S+V), 1× HS-65MG (fék) |
RC készlet | Legalább háromcsatornás |
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .