KAVAN szénkefe nélküli motor PRO 2225-1600

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 197,18 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstNagy teljesítményű termikus sikló/motoros sikló készlet, 1995 mm fesztávolsággal, 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorral meghajtásra, klasszikus farokfelülettel. Nagyon könnyű, klasszikus, teljes balsafa szerkezet, törzs balsafa gondolával és könnyű rétegelt lemezzel, karbon farokrúddal, átlátszó, vasalható fóliával bevonva. Szabályozható oldalkormány, magassági kormány és aerodinamikus fék. A készlet tartalmazza a törzs alkatrészeit mind a sikló, mind az elektromos változathoz.
Egy kétméteres termikrepülőgép az egyik legjutalmazóbb gép egy hobbi modellező hangárjában – semmi sem hasonlítható a békés, pihentető repülésekhez enyhe körülmények között, a termikben, felhők alatt körözve, a csendes repüléshez a kora esti csendben, amikor hátradőlve nézheted, ahogy elegáns modelled szinte magától repül... Manapság a vezérelt kormánylapáttal, magassági kormányral és aerodinamikai fékkel ellátott, „gumigolyó” segítségével indított „kétméteres vitorlázórepülőknek” saját külön versenykategóriájuk van, amelyben nem az élet a tét, hanem a hasonló gondolkodású modellezőkkel való közös repülés. Létezik az F5-RES kategória is a kétméteres, elektromos meghajtású vitorlázórepülők számára.
A „kétméteres modellek” ideálisak azok számára is, akik maguk szeretnének modelleket építeni, klasszikus módon balsafából, rétegelt fából és lucfenyő gerendákból. Az építés elég gyorsan megy, és nincs benne sok minden – a MIRAI szerkezetileg még mindig egy meglehetősen egyszerű modell, de nem teljesen kezdőknek készült.
A MIRAI modellt Csehországban tervezték és gyártották.
Egy klasszikus, nagyon könnyű, teljes egészében balsafa szerkezetű, nagy teljesítményű termikus vitorlázórepülőgép készlet, amely könnyen átalakítható 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorhoz is. A MIRAI ideális projekt azoknak a modellezőknek, akik egy igazán nagy teljesítményű modellt szeretnének építeni verseny- vagy hobbirepüléshez. A CNC-vel vágott, kiálló részekkel és bevágásokkal ellátott, jól átgondolt kialakításnak köszönhetően, amelyek úgy illeszkednek egymáshoz, mint egy kirakós darabjai, az építés nagyon gyors és egyszerű. A MIRAI egy „telivér versenyvitorlázórepülőgép”, amellyel sikeresen harcolhatsz a helyezésekért az F3-RES vagy F5-RES kategóriában. A készlet tartalmaz törzsalkatrészeket mind tisztán vitorlázórepülőgéphez, mind elektromos repülőgéphez.
A törzs elülső része balsafa és könnyű rétegelt lemez gondola; magja egy egyszerű "doboz" szerkezet balsafa oldalfalakkal és rétegelt lemez válaszfalakkal. A vitorlázó repülőgépben a kormány- és magassági kormány szervók helye a törzsben található, egy levehető oldalsó burkolat alatt, mágneses zárral; motoros vitorlázó repülőgép esetén a szervók a szárny alatti térben kaptak helyet. A törzs farokrésze egy szénszálas csőgerenda, amelybe ragasztott pilon és egy balsafa borítású könnyű rétegelt lemez mag tartozik a vízszintes farok rögzítésére. A vitorlázó repülőgép változata egy szénszálas csövet is kínál a szárny alatti térben, ahová könnyen elhelyezhető további súly a szárnyak átütőerejének növelése érdekében.
A speciális HB RES profillal ellátott, háromrészes szárny klasszikus kialakítású, balsafa bordákkal és merev torziós dobozos borítással a középsíkon. A főtartó lucfenyő lécekből készült balsafa hálóval, amely nagy vázszilárdságot garantál nagyon alacsony súly mellett. Az elegáns szárnyvégekkel ellátott fülek karbon csatlakozókkal és bükkfa csapokkal, mágnesekkel biztosítékként csatlakoznak a középsíkhoz. A középsík egy kétrészes, dönthető aerodinamikai féket tartalmaz - ezt nem javasoljuk, hogy hagyja ki, különösen, ha "tiszta" vitorlázó repülőgépet épít. Egy szervo vezérli egy laminált karokkal ellátott karbon rúdból készült torziós hajtáson keresztül. A szárny műanyag csavarral van rögzítve a törzshöz.
A farokfelületek CNC-vel vágott balsafa alkatrészekből ragasztott lemezekből készülnek. A könnyű szállítás érdekében levehetők; miután a karbon vezetőrudakra csúsztatták őket, műanyag csavarral rögzítik őket. A kormánylapátokat drótkötelek vezérlik.
A modellt vasalható fóliával is bevonhatod – például átlátszó Oracoverrel, ha tisztán hobbi repülésről van szó. Ha versenyrepülőgépet építesz, akkor a könnyebb fóliák, például az Oralite, a Vlies vagy hasonló anyagok ajánlottak.
A modell vezérléséhez legalább háromcsatornás RC készletre lesz szükséged (egy fék nélküli, tisztán vitorlázó repülőgéphez akár két csatorna is elég). A szervók szabványos 9–15 g-os mikro szervók, 1,5–2 kg*cm tolóerővel.
Egy versenygép fedélzeti elektronikájának táplálásához ideális egy négycellás AAA ENELOOP 800 mAh-s NiMH akkumulátor. Az elektromos változat működtetéséhez egy 22 mm átmérőjű, 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorra, egy 20 A-es szabályozóra, például a KAVAN R-20B-re és egy 450 mAh kapacitású 2S vagy 3S LiPo akkumulátorra lesz szükség.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz CNC-vel vágott balsafa és rétegelt lemez alkatrészeket, gerendákat és balsafa deszkákat kemény borításhoz, karbon csőből készült farokgerendát, tartozékkészletet, öntapadós matricákat, 1:1 méretarányú építési tervet és útmutatót.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet , valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb, vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .