KAVAN szénkefe nélküli motor PRO 2225-1600

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 197,18 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstNagy teljesítményű termikus sikló/motoros sikló készlet, 1995 mm fesztávolsággal, 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorral és pillangófarok-felületekkel meghajtáshoz. Nagyon könnyű, klasszikus, teljes balsafa szerkezet, törzs balsafa gondolával és könnyű rétegelt lemezzel, karbon farokrúddal, átlátszó, vasalható fóliával bevonva. Szabályozható oldalkormány, magassági kormány és aerodinamikus fék. A készlet tartalmazza a törzs alkatrészeit mind a sikló, mind az elektromos változathoz.
Egy kétméteres termikrepülőgép az egyik legjutalmazóbb gép egy hobbi modellező hangárjában – semmi sem hasonlítható a békés, pihentető repülésekhez enyhe körülmények között, a termikben, felhők alatt körözve, a csendes repüléshez a kora esti csendben, amikor hátradőlve nézheted, ahogy elegáns modelled szinte magától repül... Manapság a vezérelt kormánylapáttal, magassági kormányral és aerodinamikai fékkel ellátott, „gumigolyó” segítségével indított „kétméteres vitorlázórepülőknek” saját külön versenykategóriájuk van, amelyben nem az élet a tét, hanem a hasonló gondolkodású modellezőkkel való közös repülés. Létezik az F5-RES kategória is a kétméteres, elektromos meghajtású vitorlázórepülők számára.
A „kétméteres modellek” ideálisak azok számára is, akik maguk szeretnének modelleket építeni, klasszikus módon balsafából, rétegelt fából és lucfenyő gerendákból. Az építés elég gyorsan megy, és nincs benne sok minden – a MIRAI szerkezetileg még mindig egy meglehetősen egyszerű modell, de nem teljesen kezdőknek készült.
A MIRAI modellt Csehországban tervezték és gyártották.
Egy klasszikus, nagyon könnyű, teljes egészében balsafa szerkezetű, nagy teljesítményű termikus vitorlázórepülőgép készlet, amely könnyen átalakítható 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorhoz is. A MIRAI ideális projekt azoknak a modellezőknek, akik egy igazán nagy teljesítményű modellt szeretnének építeni verseny- vagy hobbirepüléshez. A CNC-vel vágott, kiálló részekkel és bevágásokkal ellátott, jól átgondolt kialakításnak köszönhetően, amelyek úgy illeszkednek egymáshoz, mint egy kirakós darabjai, az építés nagyon gyors és egyszerű. A MIRAI egy „telivér versenyvitorlázórepülőgép”, amellyel sikeresen harcolhatsz a helyezésekért az F3-RES vagy F5-RES kategóriában. A készlet tartalmaz törzsalkatrészeket mind tisztán vitorlázórepülőgéphez, mind elektromos repülőgéphez.
A törzs elülső része balsafa és könnyű rétegelt lemez gondolából áll; magja egy egyszerű "doboz" szerkezet balsafa oldalfalakkal és rétegelt lemez válaszfalakkal. A vitorlázó repülőgépben a kormány- és magassági kormány szervók helye a törzsben található, egy levehető oldalsó burkolat alatt, mágneses zárral; motoros vitorlázó repülőgép esetén a szervók a szárny alatti térben kaptak helyet. A törzs farokrésze egy szénszálas csőgerendából áll, amelybe ragasztott pilon és egy könnyű rétegelt lemez mag tartozik, amelyet balsafa borít a pillangófarkak rögzítésére. A vitorlázó változat egy szénszálas csövet is kínál a szárny alatti térben, ahová könnyen elhelyezhető további súly a szárnyak átütőerejének növelése érdekében.
A speciális HB RES profillal ellátott, háromrészes szárny klasszikus kialakítású, balsafa bordákkal és merev torziós dobozos borítással a középsíkon. A főtartó lucfenyő lécekből készült balsafa hálóval, amely nagy vázszilárdságot garantál nagyon alacsony súly mellett. Az elegáns szárnyvégekkel ellátott fülek karbon csatlakozókkal és bükkfa csapokkal, mágnesekkel biztosítékként csatlakoznak a középsíkhoz. A középsík egy kétrészes, dönthető aerodinamikai féket tartalmaz - ezt nem javasoljuk, hogy hagyja ki, különösen, ha "tiszta" vitorlázó repülőgépet épít. Egy szervo vezérli egy laminált karokkal ellátott karbon rúdból készült torziós hajtáson keresztül. A szárny műanyag csavarral van rögzítve a törzshöz.
A pillangófarok felületei CNC-vel vágott balsafa alkatrészekből ragasztott lemezekből készülnek. A könnyű szállítás érdekében levehetők; miután a karbon vezetőrudakra csúsztatták őket, műanyag csavarral rögzítik őket. A kormánylapátokat drótkötelek vezérlik.
A modellt vasalható fóliával is bevonhatod – például átlátszó Oracoverrel, ha tisztán hobbi repülésről van szó. Ha versenyrepülőgépet építesz, akkor a könnyebb fóliák, például az Oralite, a Vlies vagy hasonló anyagok ajánlottak.
A modell vezérléséhez legalább háromcsatornás RC készletre lesz szükséged (egy fék nélküli, tisztán vitorlázó repülőgéphez akár két csatorna is elég). A szervók szabványos 9–15 g-os mikro szervók, 1,5–2 kg*cm tolóerővel.
Egy versenygép fedélzeti elektronikájának táplálásához ideális egy négycellás AAA ENELOOP 800 mAh-s NiMH akkumulátor. Az elektromos változat működtetéséhez egy 22 mm átmérőjű, 150–200 W-os váltakozó áramú villanymotorra, egy 20 A-es szabályozóra, például a KAVAN R-20B-re és egy 450 mAh kapacitású 2S vagy 3S LiPo akkumulátorra lesz szükség.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz CNC-vel vágott balsafa és rétegelt lemez alkatrészeket, gerendákat és balsafa deszkákat kemény borításhoz, karbon csőből készült farokgerendát, tartozékkészletet, öntapadós matricákat, 1:1 méretarányú építési tervet és útmutatót.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet , valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb, vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
1 tétel
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .