Kavan HPH 304TS TwinShark 2700mm BNF Kavan R8 Vario vevővel

Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: 479,44 €
Átmenetileg nem elérhető
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról

35 éve vagyunk a piacon = biztonságos vásárlás és professzionális szolgáltatások
Gyártó: Kavan
Termék kódja: KAV02.8077C
EAN:

Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Küldj egy érdeklődést Ellenőrizze a rendelkezésre állást
  • Termékleírás

  • Műszaki információk

Termékleírás

Kavan KAV02.8077C - Kavan HPH 304TS TwinShark 2700mm BNF Kavan R8 Vario vevővel

Gyakorlatilag elkészült, félig méretarányos modell egy nagy teljesítményű cseh vitorlázó repülőgépről, 2700 mm fesztávolsággal, szinte elpusztíthatatlan, szénerősítésű extrudált poliolefin habból (EPO) készült, termik- és lejtős repülésre. Felszerelt egy C3548-750 kefe nélküli motorral, 11×8"-os összecsukható légcsavarral, R-50SB sebességszabályozóval és 6 mikroszervóval. Teljesen gépesített szárny csűrőkkel és fékszárnyakkal. Szabályozható oldallapát, magassági kormány és motorfordulatszám. A csomag tartalmaz egy Kavan R8 vevőt is.

1962-ben Eugen Hänle megalapította a Glasflügel Segelflugzeugbau GmbH-t, amely hamarosan az első nagyméretű üvegszálas vitorlázórepülőgép-gyártóként vált híressé. Termékeiket mindig is innovatív megoldások jellemezték – a szárny és a vízszintes farok könnyű eltávolításától kezdve a fékszárnyakkal és fékekkel ellátott vezérlőrendszereken át a vitorlázórepülőgépekben ma is széles körben alkalmazott praktikus pilótafülke-kialakításig. Eugen Hänle 1975-ös repülőgép-szerencsétlenségben bekövetkezett tragikus halála után a vállalat nehézségekbe ütközött, és végül 1982-ben csődbe ment.

Az 1990-es évek közepén a fiatal cseh HPH cég (amely már akkoriban múzeumi minőségű repülőgépmodellek gyártójaként szerzett hírnevet) átvette a Glasflügelnél gyártott egyik utolsó vitorlázó repülőgép – a 304-es modell – gyártását. Nagyszerű gépek kezdtek repülni a közép-csehországi Kutná Horából szerte a világon: először az eredeti formák és szerelvények felhasználásával gyártott HPH 304CZ, később a modernizált HPH 304C Wasp 15m FAI osztály. Majd 2006-ban a teljesen újonnan tervezett együléses HPH 304S Shark 18m osztály, és 2017-ben a kétüléses HPH 304TS Twin Shark 20m osztály. És most élvezheti a repülést ennek a gyönyörű vitorlázó repülőgépnek egy félig méretarányos modelljével, amelynek szárnyfesztávolsága 2700 mm, és amelyet egy erőteljes, kefe nélküli motor hajt!

A modell törzse rendkívül tartós EPO habból (extrudált poliolefin) készült, alapos belső karbon erősítésekkel. Az orrban egy C3548-750 AC villanymotor található egy 11x8"-os összecsukható légcsavarral, valamint egy Kavan R-50SB sebességszabályozó egy erős BEC teljesítménystabilizátorral. A kabinfedél levehető, elöl egy csappal, hátul pedig egy mágnessel rögzíthető. Az orrban elegendő helyet talál a meghajtó akkumulátornak és a vevőnek. A kormány és a magassági kormány szervói az uszonyban kaptak helyet, a kormánylapátokat rövid és egyenes huzalrudak vezérlik.

A modell EPO habból készült szárnya kétrészes, karbon távtartókat tartalmaz, melyek kiálló részei egyben szárnycsatlakozóként is szolgálnak, és a törzs dúralumínium perselyeibe illeszkednek. A szárnyfeleket műanyag csavar rögzíti a helyükre. A csűrőket és a fékszárnyakat (mindkettőt karbon csövekkel erősítették) egymástól függetlenül két rövid, egyenes huzalrudakkal ellátott szervomotor vezérli.

A farokfelületek szintén EPO habból készülnek, szénszálas csőmerevítésekkel. A vízszintes farokfelületet egy pár csavar rögzíti az uszonyhoz a könnyű összeszerelés és szétszerelés érdekében.

Meg kell vásárolni

Tápellátáshoz egy négycellás, 2600–3300 mAh kapacitású és legalább 30C terhelhetőségű LiPo akkumulátorra lesz szükséged. Válaszd ki a megfelelő típust, hogy a megfelelő súlypontpozíció további mérlegelés nélkül a legjobban működjön számodra.

Vészhelyzet esetén egy hatcsatornás, ACCESS / ACCST D16 protokollal rendelkező, speciális funkciók nélküli adó elegendő a modell vezérléséhez. Az alapváltozatban a csűrők és a fékszárnyak Y-kábelekkel csak egy csatornához csatlakoznak.

Természetesen ideális legalább hétcsatornás számítógépes adó használata, amely lehetővé teszi a csűrők és fékszárnyak független vezérlését két szervomotorral, és azok keverését pillangófékként (mindkét csűrő felfelé, mindkét fékszárny lefelé kitér). Ebben az esetben a törzsben lévő csűrők és fékszárnyak Y-kábeleit négy különálló, 15–30 cm-es hosszabbító kábellel kell kicserélni. Természetesen a kézikönyvből nem hiányzik egy részletes táblázat a kormánylapát-kitérések (beleértve a keveréseket is) bevált alapértelmezett beállításaival, így a Twin Shark-ot könnyedén felkészítheted a repülésre, még akkor is, ha ez az első teljes szárnymechanizációval rendelkező vitorlázó repülőgéped.

A csomag tartalma

A csomag tartalmaz egy kész, EPO habból készült törzset, szárnyat és farokrészt beépített motorral, légcsavarral, sebességszabályozóval és 6 mikroszervóval. A csomag tartalmaz egy Kavan R8 Vario vevőt és egyértelmű használati utasítást is.

Megjegyzés: A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információk itt találhatók: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .

Műszaki információk

Fesztávolság [mm] 2700
Hossz [mm] 1285
Súly [g] 1950–2050
Szárnyfelület [ dm² ] 45
Szabályozott funkciók S, V, K (2), M, F (2)
Az építés nehézsége S0, S1
Pilótavezetési nehézség P2

Ajánlott meghajtó és RC felszerelés

Motor *) C3548-750
Szabályozó *) Kavan R-50SB
Légcsavarlapátok *) 28×20 cm
Akkumulátor Kavan 14.8V 2700mAh 30/60C vagy FOXY G3 14.8V 2600mAh 40/80C
Szervo *) 6× mikro
Vevő *) Kavan R8 Vario
RC készlet Legalább 7 csatornás számítógép
*) Az ARF készlet része

Pótalkatrészek és kapcsolódó termékek

12 tételeket

Kavan GO-9MG BB DIGITÁLIS

Kavan GO-9MG BB DIGITÁLIS
Nagy teljesítményű digitális pico szervo acél fogaskerekekkel és egyetlen golyóscsapágyba szerelt kimenő tengellyel. Tolóerő: 1,8/2,2 kg/cm, sebesség: 0,13/0,11 s/60° 4,8/6,0 V-nál. A szervo kis RC modellrepülőgépekben és helikopterekben, 1:18–1:24-es sebességű RC autókban, kis hajókban stb. való használatra készült. A szervo nem programozható. Standard tápfeszültség: 4,8–6,0 V (névleges).
KAV20.9MG 12,46 €
Raktáron 5 db
Vétel
27.11. lehet veled

Ez a weboldal cookie-kat használ

Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .

Funkcionális sütik Ezek a sütik a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek, ezért nem kapcsolhatók ki.
Analitikai sütik Az analitikai cookie-k segítségével nyomon követhetjük és elemezhetjük a látogatók webhelyünkkel való interakcióját a Google Analytics 4-ben. Ez az információ lehetővé teszi számunkra, hogy javítsuk a tartalmat és jobb felhasználói élményt nyújtsunk.
Marketing cookie-k Cookie-k olvasása és írása marketing célokra olyan hirdetési rendszerekhez, mint a Google Ads vagy a Sklik. Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra a felhasználói viselkedés nyomon követését, valamint a webhely teljesítményének és hirdetési kampányaink hatékonyságának mérését.
Személyre szabott reklámozás A remarketing cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy személyre szabott hirdetéseket mutassunk be a webhelyünkkel való korábbi interakciói alapján olyan rendszerekben, mint a Google Ads, a Sklik.
Személyes adatok felhasználása Ezzel a lehetőséggel Ön hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait elküldjük és feldolgozzuk a Google-nak az online hirdetések és a célzott marketing célzása és értékelése céljából.