Gens Ace LiPo Tattu sorozat - 4S 2300mAh 14.8V 4S1P (75C) XT60 csatlakozó

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 455,24 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstEgy erős lengyel műrepülő vitorlázó repülőgép gyakorlatilag befejezett, félig méretarányos modellje, 2400 mm fesztávolsággal, szinte elpusztíthatatlan, szénerősítésű extrudált poliolefin habból (EPO) készült, termik- és lejtős repülésre. Felszerelt egy C3548-750 kefe nélküli motorral, 11×8"-os összecsukható légcsavarral, Kavan R-50SB sebességszabályozóval és 4 mikroszervóval. Szabályozható csűrőkormányok, oldalkormány, magassági kormány és motorfordulatszám.
Az 1980-as évek végén a lengyel Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze cég úgy döntött, hogy űr keletkezett a műrepülő vitorlázórepülő piacon – a jó öreg, teljesen fából készült SZD-21-2b Kobuz 3, amelyet az 1950-es években terveztek, már nem volt elegendő. Így 1991-ben Edward Margański és Jerzy Cisowski tervezők, Jerzy Makula (akkoriban háromszoros műrepülő világbajnok) támogatásával, előálltak az új Swift S-1-gyel, egy modern, teljesen kompozit anyagból készült műrepülő vitorlázórepülővel, amely hihetetlen fordulási sebességgel (mindössze 4 másodperc) képes +/-10 g túlterhelést kezelni. A jutalom szinte azonnal jött – Jerzy Makula ugyanebben az évben megszerezte negyedik FAI világbajnoki címét műrepülő vitorlázórepülésben.
A modell törzse rendkívül tartós EPO habból (extrudált poliolefin) készült, alapos belső szénszálas erősítésekkel. Az orrban egy C3548-750 kefe nélküli villanymotor található egy 11×8”-os összecsukható légcsavarral és egy Kavan R-50SB vezérlővel, amely egy nagy teljesítményű BEC stabilizátorral van felszerelve, és amely 4 nagy teljesítményű mikroszervó meghajtásához szükséges.
A pilótafülke-fedél levehető, elöl egy csappal, hátul pedig egy mágnessel rögzíthető. Az orrban rengeteg hely van a meghajtó akkumulátor és a vevőegység számára. A kormány és a magassági kormány szervói az uszonyban vannak felszerelve, a kormánylapátokat pedig rövid, egyenes huzalrudak vezérlik.
Az EPO habból készült modell szárnya kétrészes és karbon távtartókkal van felszerelve, melyek kiálló részei egyben szárnyösszekötőként is szolgálnak, és a törzs dúralumínium perselyeibe illeszkednek. A szárnyfeleket műanyag csavar rögzíti a helyükön. A teljes szárnyfesztávolság mentén elhelyezett (karbon csövekkel megerősített) csűrőket két, rövid, egyenes huzalrudakkal ellátott szervomotor vezérli egymástól függetlenül.
A farokfelületek szintén EPO habból készülnek, szénszálas csőmerevítésekkel. A vízszintes farokfelületet egy pár csavar rögzíti a törzshöz a könnyű összeszerelés és szétszerelés érdekében.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy kész, EPO habból készült törzset, szárnyat és farokrészt, beépített motorral, légcsavarral, sebességszabályozóval és 4 szervóval. Van egy cseh nyelvű kézikönyv is.
Meg kell vásárolni
Tápellátáshoz egy négycellás, 2200–2700 mAh kapacitású és legalább 30C terhelhetőségű LiPo akkumulátorra lesz szükséged. Válaszd ki a megfelelő típust, hogy a megfelelő súlypont-pozíció a legmegfelelőbb legyen számodra, további mérlegelés nélkül. A meghajtó akkumulátorának töltéséhez megfelelő töltővel kell rendelkezned.
A modell vészhelyzeti irányításához egy 4 csatornás, speciális funkciók nélküli számítógépes távirányító készletet használhatunk. Az alapváltozatban a csűrők csak egy csatornához csatlakoznak Y-kábel segítségével. Természetesen ideális legalább egy 6 csatornás számítógépes távirányító készlet használata, amely lehetővé teszi a csűrők független vezérlését két szervomotorral, és azok keverését aerodinamikai fékként (mindkét csűrő egyszerre kitér felfelé), ami ma már a megfizethető Radiolink AT9S vagy AT10II, illetve a Futaba T6K vagy T10J modellek esetében is lehetséges.
Ebben az esetben a törzsben lévő csűrő Y-kábelét két (15–30 cm-es) hosszabbító kábelre kell cserélni. Természetesen a kézikönyv tartalmaz egy részletes táblázatot a bevált alapértelmezett kormánylapát-kitérési beállításokkal (beleértve a keverőket is), hogy a modell könnyen felkészíthető legyen a repülésre.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 2405 |
Hossz [mm] | 1300 |
Súly [g] | 2000–2050 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 45 |
Szabályozott funkciók | S, V, K (2), M |
Az építés nehézsége | S0, S1 |
Pilótavezetési nehézség | P2 |
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés
Motor | *) C3548-750 |
Szabályozó | *) KAVAN R-50SB |
Légcsavarlapátok | *) 28×20 cm |
Akkumulátor | 14,8 V 2200 mAh 30/60 °C, 14,8 V 2600 mAh 40/80 °C |
Szervo | *) 4× GO-17MG |
RC készlet | Min. 6 csatorna (számítógép) |
*) Az ARF készlet része |
11 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .