Kavan Beta 1400: Držák motoru

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 261,69 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Gyakorlatilag kész iskolai motoros vitorlázó repülőgép modellje, 1400 mm fesztávolsággal, szinte elpusztíthatatlan extrudált habosított poliolefinből (EPO) készült, kefe nélküli motorral, 20A-es sebességszabályozóval és négy szervóval. Szabályozható oldalkormány, magassági kormány, csűrők és motorfordulatszám. Komplett szett nyolccsatornás T8FB adóval, vevővel, 3S LiPo akkumulátorral és töltővel.
A Kavan márkanév alatt futó Beta 1400 egy teljesen új modell az eredeti verzióhoz képest, kissé eltérő méretekkel, új szárnyprofillal, új, összecsukható légcsavaros, kefe nélküli motorral és sokkal kifinomultabb kialakítással. Az új formák és a habformázási technológia fejlesztései biztosítják, hogy minden alkatrész sokkal finomabb és precízebb legyen.
A modell ideális kezdő pilóták számára, akik a leszállópálya-csapkodástól kezdve az alapvető műrepülő manőverekig és a termikrepülésig mindent elsajátíthatnak. A hobbirepülőknek is tetszeni fog, akik egy kompakt és könnyen szállítható modellt biztosítanak a tökéletesen pihentető repüléshez.
A Beta 1400 egy iskolai és kiképző motoros vitorlázórepülőgép, amely rendkívül tartós, extrudált poliolefin EPO-ból készült. A szárny mögötti pilonra szerelt motor koncepciójának köszönhetően nagyon jól bírja a durva kezelést, ami legalább a klasszikus, orrmotoros modellekben a légcsavar sérüléséhez vezethetne.
A C2814-1400 kefe nélküli motorral, Kavan R-20B sebességszabályozóval és Kavan GO-09 oldalkormány és magassági kormány szervókkal felszerelt törzs EPO habból készült, hosszanti szénszálas erősítésekkel. A kabinburkolat mágneses rögzítőkkel levehető. A kétrészes szárny szintén EPO-ból készült, a csűrőket két Kavan GO-09 szervomotor vezérli.
A szárnyfeleket egy szénszálas csőcsatlakozó köti össze, és egy csavarral rögzíti a szárny alsó oldalán. A klasszikus elrendezésű farokfelületek EPO-ból vannak préselve. A motor hűtését a hűtőlevegő bevezetése segíti a pilon elülső részébe, a hűtőlevegő a motorház körüli csatornákon áramlik.
A repülésre való felkészülés csak a farokfelületek ragasztását (közepes pillanatragasztóval), a szárnyfelek összeillesztését, a vevőegység és a meghajtó akkumulátor csatlakoztatását foglalja magában. A csűrők, az oldalkormány, a magassági kormány és a motor fordulatszámának szabályozása történik.
A modellt egy nyolccsatornás Kavan/RadioLink T8FB BT 2.4GHz FHSS (Frequency Hopping Spread Spectrum) adó vezérli, amelynek irányvezérlői 2-es módban vannak elrendezve (gázkar bal oldalon), valamint trimmelési és elfordulási kapcsolókkal rendelkeznek az összes csatornához. A modellt "kicsomagolás után" klasszikus "nem számítógépes" adóként használhatod trimmelési és mechanikus elfordulási kapcsolókkal a csűrő, a magassági kormány, a gázkar és az oldalkormány csatornákhoz.
Miután csatlakoztattad az adót egy PC-hez vagy egy Android vagy iOS operációs rendszerű okostelefon-alkalmazáshoz, programozottan beállíthatod az eltérítések nagyságát és irányát, használhatsz kettős eltérítéseket, exponenciális eltérítéseket és egyéb intelligens funkciókat. Az adó tápellátásához négy AA elemre lesz szükséged.
A Beta 1400 egy 11,1 V-os LiPo akkumulátorral rendelkezik, amelynek kapacitása 1600 mAh, ami egy 7x6"-os összecsukható propellernek felel meg. A modell könnyedén „hordoz” háromcellás akkumulátorokat, egészen körülbelül 2200 mAh kapacitásig.
A csomag tartalma
Az ARF készlet tartalmaz egy EPO-ból öntött törzset felszerelt kefe nélküli motorral, egy 7x6"-os összecsukható légcsavart, egy Kavan R-20B sebességszabályozót és két szervót, egy EPO-ból öntött szárnyat két beépített szervóval, EPO farokfelületeket, egy karboncső szárnycsatlakozót, egy nyolccsatornás Kavan/RadioLink T8FB BT 2.4GHz FHSS adót egy nyolccsatornás 2.4GHz-es R8EF FHSS vevővel, egy 1600 mAh kapacitású 11.1 V-os LiPo meghajtó akkumulátort, egy hálózati gyorstöltőt, valamint részletes útmutatót az építéshez és a repüléshez.
Meg kell vásárolni
A modell működtetéséhez mindössze négy AA elemre lesz szüksége az adóegység táplálásához.
Közlemény : A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus modellrepülőgépek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkért látogasson el ide: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja .
Fesztávolság [mm] | 1400 |
Hossz [mm] | 966 |
Súly [g] | 700–770 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 24,5 |
Szabályozott funkciók | S, V, K, M |
Az építés nehézsége | S1 |
Pilótavezetési nehézség | P1, P2 |
14 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .