Kavan Pilatus PC-6 Porter 1500mm: Szárnyak pirosak
nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Karácsonyi ajándékokat 1-2 napon belül kiszállítunk az üzletekbe, és 1-2 napon belül a címre.
| Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 414,92 € |
| Átmenetileg nem elérhető | |
|
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
|
|
35 éve vagyunk a piacon = biztonságos vásárlás és professzionális szolgáltatások |
|
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Egy gyakorlatilag befejezett, félig méretarányos svájci STOL haszongépjármű modellje, 1500 mm szárnyfesztávolsággal, szinte elpusztíthatatlan, szénerősítésű extrudált poliolefin habból (EPO). Felszereltség: C3548-750 kefe nélküli motor, 10x6"-os háromlapátos légcsavar, R-40SB vezérlő, 6 mikroszervó és LED világítás. Vezérelt csűrők, fékszárnyak, oldalkormány, magassági kormány, szabályozható oldalkormány/vízkormány és motorfordulatszám. A csomag tartalmaz egy Kavan R8 vevőt is.
A Pilatus PC-6 Porter, egy svájci, egymotoros STOL haszongépjármű, amelyet eredetileg egy Lycoming lapos hathengeres motor hajtott, 1959-ben repült először. Hamarosan követte a továbbfejlesztett, turbólégcsavaros hajtóműves Turbo-Porter. Az évek során ezeket a gyönyörű repülőgépeket Turbomeca Astazou II, Garrett Air Research TPE 331 és végül Pratt & Whittney Canada PT6A motorok hajtották (az összes legyártott egység körülbelül 70%-a).
A hihetetlen, szinte helikopterszerű rövid fel- és leszállási képességek hamarosan felkeltették mind a katonai, mind a polgári felhasználók figyelmét. A kerekes futóművel, síléccel vagy úszótalppal felszerelt teherhordók megbízhatóan és fáradhatatlanul szolgáltak és szolgálnak továbbra is szerte a világon – sivatagok, dzsungelek, tavak, hegyek, hó és jég felett repülve – szinte mindenhol. Nem csoda, hogy a PC-6 tartja a világrekordot a nepáli Dhaulagiri-gleccserre végrehajtott repülőgép-leszállás legmagasabb magasságában.
Miután 63 év alatt 604 darabot gyártott, a Pilatus 2022-ben leállította a PC-6 gyártását. Most pedig élvezheted ennek a gyönyörű gépnek egy félig méretarányos modelljének a repülését, amelynek szárnyfesztávolsága 1500 mm, és egy erős AC motor hajtja!
A modell törzse rendkívül tartós EPO habból (extrudált poliolefin) készült, belső szénszálas erősítésekkel. Az orrban egy C3548-750 AC villanymotor található egy 10x6"-os háromlapátos légcsavarral és egy Kavan R-40SB vezérlővel, amely egy erőteljes BEC teljesítménystabilizátorral van felszerelve. Az orrban a levehető fedél alatt elegendő helyet talál a meghajtó akkumulátornak.
A modell EPO habszivacs szárnya kétrészes, karbon távtartókkal és karbon csőcsatlakozóval. A csűrőket és a fékszárnyakat két, rövid, egyenes huzalrudakkal ellátott szervomotor vezérli egymástól függetlenül. Működőképes LED-es helyzetjelző és leszállófények is találhatók rajta. A könnyen levehető karbon szárnyrugók klipszekkel vannak rögzítve.
A farokfelületek szintén EPO habból készülnek. A kormány szervo a szárnyakban, a magassági kormány szervo pedig a törzsben található. A kormánylapátokat rövid huzalrudak vezérlik.
A fő futómű tömör, drótvázas és modellrugókon nyugszik. A drótváz a kormánylapáthoz van csatlakoztatva. A modellhez úszókészlet is megvásárolható. A kerekes futómű leszerelése, az úszók és a vízkormány felszerelése néhány perc.
A modellt egy C3548-750 osztályú kefe nélküli motor hajtja, egy Kavan R-40SB sebességszabályozóval együtt. Tápellátáshoz egy négycellás, 2600–3300 mAh kapacitású, legalább 30C terhelhetőségű LiPo akkumulátorra van szükséged, amely XT60 tápcsatlakozóval van felszerelve. Válaszd ki a megfelelő típust, hogy a megfelelő súlypontpozíció a lehető legjobban kijöjjön számodra további mérlegelés nélkül.
A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy hatcsatornás számítógépes adót használhat ACCESS / ACCST D16 protokollal, speciális funkciók nélkül, mivel az alapváltozatban a csűrők, a fékszárnyak, a kormánylapát és a szervo orrlábak csak egy csatornához vannak csatlakoztatva a kabinba telepített csatlakozópanel segítségével.
Az áramköri lap a LED-es lámpák áramellátását is biztosítja. Ideális esetben legalább egy hétcsatornás, ACCESS / ACCST D16 protokollal rendelkező adóegységet kell használni, amely lehetővé teszi a csűrők és a fékszárnyak független vezérlését két szervomotorral.
Ebben az esetben a csűrő és a fékszárny szervókat külön kell csatlakoztatni. Természetesen a kézikönyv tartalmaz egy részletes táblázatot a bevált alapértelmezett kormánylapát-kitérési beállításokkal, hogy a modell könnyen felkészíthető legyen a repülésre.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy kész, EPO habból készült törzset, szárnyat és farokrészt beépített motorral, légcsavarral, sebességszabályozóval, 6 szervóval és LED lámpákkal. A csomag tartalmaz egy Kavan R8 vevőt, csomagolást és egyértelmű használati utasítást is.
| Fesztávolság [mm] | 1500 |
| Hossz [mm] | 1112 |
| Szárnyfelület [ dm² ] | 27.9 |
| Súly [g] | 1650–1700 |
| Szabályozott funkciók | S, V, K (2), M, F (2) |
| Az építés nehézsége | S0, S1 |
| Pilótavezetési nehézség | P2 |
Meghajtó és RC berendezések:
| Motor | *) C3548-750 |
| Szabályozó | *) Kavan R-40SB |
| Propeller | *) 10×6“ háromszárnyú |
| Ajánlott meghajtó akkumulátor | Kavan 14.8V 2600mAh 40/80C vagy Kavan 14.8V 3300mAh 40/80C |
| Szervo | *) 6× mikro |
| Vevő | *) Kavan R8 |
| RC készlet | Min. 7 csatorna (számítógép) |
| *) Az ARF készlet része | |
12 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .