Kavan Norden 1600mm: Kabinpersely
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Karácsonyi ajándékokat 1-2 napon belül kiszállítunk az üzletekbe, és 1-2 napon belül a címre.
| Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 443,15 € |
|
Raktáron
16.12. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 17.12. lehet veled |
|
|
|
Vétel |
| Vétel | |
|
35 éve vagyunk a piacon = biztonságos vásárlás és professzionális szolgáltatások |
|
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstGyakorlatilag elkészült, félig méretarányos modell egy cseh-olasz STOL turista repülőgépről, 1600 mm szárnyfesztávolsággal, szinte elpusztíthatatlan, szénerősítésű extrudált poliolefin habból (EPO). Felszereltség: C3548-800 kefe nélküli motor, 10×6"-os háromlapátos légcsavar, R-50SB vezérlő és hat mikroszervó. Vezérelt csűrők, összekapcsolt résekkel ellátott fékszárnyak, oldalkormány, magassági kormány, szabályozható tengelyirányú és motorfordulatszám. A modell funkcionális LED-es lámpákkal van felszerelve. 4S LiPo 2600–3300 mAh (min. 30 °C) akkumulátorokhoz.
Az 1990-es évek második felében az olasz tervező, Russo Pasquale és csapata egy kiváló repülési tulajdonságokkal, rövid fel- és leszállási képességekkel rendelkező, klasszikus, bevált kialakítású, gazdaságos üzemeltetésű, könnyen megépíthető és karbantartható ultrakönnyű turistarepülőgép megalkotását tűzte ki célul. A legendás Piper Cub ihlette őket. Tervezésük során azonban a legújabb számítógépes technológiát és az aerodinamika, a legmodernebb anyagok és az avionika legújabb ismereteit használták fel.
A Savage repülőgép-sorozat első példányának gyártása Olaszországban kezdődött 1997 és 1998 fordulóján. 1999-ben a gyártást Csehországba helyezték át. Azóta sikeresen folytatódik a Zlin Aviation sro vállalatnál, ahol a világhírű sportrepülőgép-gyártó hosszú múltra visszatekintő hagyományaira és tapasztalt munkatársainak csapatára támaszkodhat.
A világszerte több mint 500 Savage repülőgéppel rendelkező gépcsalád legújabb modellje a Norden, amelyet 115/141/160 LE teljesítményű Rotax 914, 915 vagy 916 motorokhoz terveztek. Széles választékban kínál légcsavarokat, avionikai elemeket és egyéb egyedi módosításokat, lehetővé téve a pilóta számára, hogy valóra váltsa álmát egy olyan turistarepülőgépről, amely bárhol és bármikor képes felszállni és leszállni.
A modell törzse rendkívül tartós EPO habból (extrudált poliolefin) készült, belső szénszálas erősítéssel. Az orrban egy C3548-800 AC villanymotor található egy 10x6"-os háromlapátos légcsavarral és egy Kavan R-50SB Plus vezérlővel, amely nagy teljesítményű BEC stabilizátorral van felszerelve. Az orrban, a levehető fedél alatt elegendő helyet talál a meghajtó akkumulátornak.
A modell EPO habszivacs szárnya egy kétrészes szerkezet, karbon távtartókkal és karbon csőcsatlakozóval, amelyet csavarokkal rögzítenek a helyén. A csűrőket és a fékszárnyakat (az elülső élükön összekapcsolt nyílásokkal) két, rövid, egyenes huzalrudakkal ellátott szervomotor vezérli egymástól függetlenül. Működőképes LED-es helyzetjelző és leszállófények is találhatók rajta.
A könnyen levehető karbon szárnytámaszokat egy pár drótkapocs rögzíti. A farokfelületek szintén EPO habból készülnek. A kormány és a magassági kormány szervói a törzsbe vannak szerelve, a kormánylapátokat pedig rövid drótrudak vezérlik.
A fő futómű tömör, dúralumíniumból készült, rugós modellrugókal. A drótváz a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A modellt egy C3548-800 osztályú váltóáramú motor hajtja, 50 A-es Kavan R-50SB Plus szabályozóval.
Tápellátáshoz egy négycellás, 2600–3300 mAh kapacitású és legalább 30C terhelhetőségű LiPo akkumulátorra lesz szükséged. Válaszd ki a megfelelő típust, hogy a megfelelő súlypontpozíció további mérlegelés nélkül a legjobban működjön számodra.
A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy hatcsatornás, speciális funkciók nélküli számítógépes RC készletet használhat - az alapváltozatban a csűrők, a fékszárnyak és a kormánylapát csak egy csatornához csatlakozik a kabinba beépített csatlakozópanel segítségével.
Természetesen ideális legalább egy hétcsatornás számítógépes RC készlet használata, amely lehetővé teszi a csűrők és a fékszárnyak független vezérlését két szervóval, ami ma már akár a megfizethető Radiolink AT9S, AT10II vagy a Futaba T6K vagy T10J készülékekkel is lehetséges. Ebben az esetben a csűrő és a fékszárny szervókat külön kell csatlakoztatni (használhatsz egy külön megvásárolható kiegészítő kábelkészletet).
Természetesen a kézikönyv tartalmaz egy részletes táblázatot a bevált alapértelmezett kormánylapát-kitérési beállításokkal, hogy a Norden könnyen felkészíthető legyen a repülésre, még akkor is, ha ez az első teljes szárnymechanizációval rendelkező modelled.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy kész törzset, EPO habból készült szárny- és farokfelületeket beépített motorral, légcsavarral, sebességszabályozóval, hat szervóval, LED-es lámpákkal és használati utasítással.
| Fesztávolság [mm] | 1600 |
| Hossz [mm] | 1275 |
| Szárnyfelület [ dm² ] | 44.3 |
| Súly [g] | 2350–2400 |
| Szabályozott funkciók | S, V, K (2), M, F (2) |
| Az építés nehézsége | S0, S1 |
| Pilótavezetési nehézség | P2 |
14 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .