Kétoldalas hegyező (5 db)

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 5,77 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstA La-5 repülőgép története a háború kitörése előtt kezdődik a LaGG-1 és LaGG-3 típusokkal. A LaGG-3 repülőgépet 1942-ben kísérletileg felszerelték az AŠ-82 csillagmotorral. A prototípus repülése kielégítő eredményeket hozott. A hadsereg tesztpilótái az új La-5-öt erősebbnek értékelték fő versenytársánál, a Jak-7-nél.
1942 júliusában elrendelték a tömeggyártást, és elrendelték az összes meglévő LaGG-3 repülőgép törzsének átalakítását az új szabványnak megfelelően. Bár a La-5 magasabb repülési szinteken kikapott a legjobb német vadászgépektől, közepes magasságokon és a földön egyenrangú ellenfélnek számított. A keleti fronton a légiharcok nagy része 5000 méter alatti magasságban zajlott, és a szovjet légierő egy nagyon erős fegyverre tett szert a La-5 személyében. A gépet továbbfejlesztették, üzemanyag-befecskendező motort kapott, könnyítették és fix nyílásokkal szerelték fel. A továbbfejlesztett repülőgépet La-5FN jelöléssel látták el. Összesen 9920 La-5-öt gyártottak, beleértve egy La-5UTI jelű kiképzési változatot is.
Készlet jellemzői:
Modell specifikációi:
Vásárlás szükséges:
60 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .