15 cm-es/6"-os acél vonalzó csúszkával

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 64,11 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstAz új francia SPAD S.VII vadászrepülőgép első bevetését 1916 őszén a Hispano-Suiza 8 hajtóművekkel kapcsolatos problémák és egyéb "szülési fájdalmak" jellemezték. Miután azonban a hűtőrendszert megbízhatóan megoldották, és a nagyobb teljesítményű Hispano-Suiza 8Ab motorral történő nagyszabású gyártás teljes lendülettel megkezdődött, az SPAD-ok a következő évben nagyon fontos eszközzé váltak a német Fokkerek és Albatrosse-ok korábbi dominanciájának ellensúlyozásában. Bár az SPAD-ok nem voltak olyan manőverezhetőek, mint a Nieuportok, és gyengébb fegyverzettel rendelkeztek, mint az Albatrosse-ok, nagy sebességük és robusztus felépítésük nagyon népszerűvé tette őket. Sok élvonalbeli repülő ász, mint például a francia Georges Guynemer és az olasz Francesco Baracca, repült a SPAD S.VII-vel. Az SPAD S.VII szerepet játszott a Csehszlovák Légierő születésében is, amely 140 darab SPAD S.VII és S.XIII repülőgépet kapott, részben ajándékba, részben háborús feleslegből vásárolták (a két típus aránya ma már nem meghatározható, de legalább 50 darab S.VII repülőgép volt). Franciaország és az Egyesült Államok után mi voltunk ezeknek a repülőgépeknek a legnagyobb felhasználói a háború után. Az egyetlen fennmaradt darab, amelyet az 1919-1920-as formájára rekonstruáltak, a Kbely Repülési Múzeumban tekinthető meg.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép azoknak a modellezőknek, akik már rendelkeznek legalább alapvető tapasztalattal a gumiszalaggal hajtott kis modellek építésében (klasszikus konstrukciós alapismeretek megszerzéséhez modellként javasoljuk, hogy először építsen meg egy kabinos, magas szárnyú repülőgépet a Guillow's-tól vagy a HERR-től). Fejleszteni fogod a képességeidet a "kacskaringós" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatolásban és festésben, a gumiköteg előkészítésében és kezelésében, a repülésben - egyszerűen a klasszikus modellezés minden csodálatos technikájában. Nincs sok építés, nem kell több száz órát a műhelyben tölteni, a magas szintű előmegmunkálású lézervágott alkatrészeknek köszönhetően óramű pontossággal megy.
Egy szabadon repülő, félig méretarányos francia vadászrepülőgép modellkészlet, amelyet gumiszalaggal való hajtásra terveztek. A modell egy egyszerű, klasszikus, teljes egészében balsafából készült, ömlesztett konstrukció, lézerrel vágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült modellkiegészítőkkel és fröccsöntéssel előállított műanyag alkatrészekkel. A törzset szabványos mini modellezési technológiával építik - először balsafa csíkokból szerelik össze az oldalpaneleket, amelyeket fél-válaszfalakkal és keresztrudakkal kötnek össze egy rácsos keretté. A kapott lekerekített formákat nagyobb számú vékony hosszanti rúd ragasztása után kapja meg. A szárnyak klasszikus gerendákból és bordákból álló szerkezetet alkotnak, a farokfelületek balsafa szalagokból és lézerrel vágott alkatrészekből készülnek.
A SPAD alkalmas arra is, hogy elektromos meghajtású miniatűr RC modellé alakítsák - bár a kiviteli terv nem kínálja ezt a lehetőséget, egy tapasztalt modellező és pilóta számára nem okozhat nagy problémát. Például kipróbálhatja a Nine Eagles miniatűr habmodelljeinek tápegységét és fedélzeti elektronikáját.
A készlet tartalma:
Balsafa lézervágott alkatrészek, balsafa gerendák, vákuumpréselt alkatrészek (motorburkolat, kabinburkolat...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiszalag (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acélzsinór az alvázhoz és egyéb apró alkatrészekhez, színes takarópapír, matricaív, építési tervrajz.
Fesztávolság [mm] | 457 |
Szabályozott funkciók | Egyik sem |
Építési bonyolultság | S2 |
Pilótavezetési nehézség | P0 |
2 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .