Terméklekérdezés
Telemetriai spektrum - motorfordulatszám-érzékelő
Termék kódja: SPMA9569
Állítsa be az elérhetőség figyelését
Telemetriai spektrum - motorfordulatszám-érzékelő
Termék kódja: SPMA9569
Telemetriai spektrum - motorfordulatszám-érzékelő
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 44,72 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Termékleírás
Spektrum - Telemetriai spektrum - motorfordulatszám-érzékelő - SPMA9569
Nitrogén- vagy benzinmotor fordulatszám-érzékelő, amelyet Spektrum TM1000 vagy TM1100 telemetriai modulokhoz terveztek. Az érzékelő egy mágnest tartalmaz, amely mágneses mezőt generál. Egy mágneses áramkörbe helyezett Hall-szonda méri a mágneses áramkörön áthaladó mágneses fluxust. A mérőfej felülete közelében (max. 5 mm távolság) lévő ferromágneses anyagok (vas, acél) a mágneses fluxus növekedését okozzák. A szondát általában a hátsó motortér burkolatának alsó részébe szerelik, ahol elég közel van a főtengelycsaphoz. Az acél főtengely-csap áthaladása az érzékelő körül növeli a mágneses fluxust, amelyet az érzékelő egy fordulatként értelmez. Az acél főtengely-csap áthaladását a telemetriai modulon a megfelelő LED villogása jelzi. Ez a szenzor helyes működését is ellenőrzi.
Az érzékelő ilyen módon problémamentesen működik a hagyományos nitromotorokkal és a benzinmotorokkal, körülbelül 50 cm³ lökettérfogatig. Ha a főtengelycsap több mint 5 mm-re van az érzékelőtől (különösen nagyobb benzinmotoroknál), vagy a motor hátulja acélból készült, az érzékelő nem fog megfelelően működni. Ezekben az esetekben azt javasoljuk, hogy helyezzen egy darab vasanyagot az alumínium lendkerék mellé a légcsavar mögé. Alternatív megoldásként egy lyukat lehet fúrni a lendkerékbe, amelybe egy acélférget csavaroznak. A sebességérzékelőt ezután a lendkerék mellé helyezik. A telepítési módszer természetesen az adott helyzettől függ.
\r\n