Hobby Color akrilfesték 001. sz. – Fehér (10 ml)

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 17,46 € |
Raktáron
Szerda 06.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Csütörtök 07.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstMűanyag összeszerelő készlet, gyártó: Special Hobby.
Információk a sablonról:
Dr. Claudius Dornier Jr. a második világháború után, más német tervezőkhöz hasonlóan, külföldre távozott. Tartott a repülőgépgyártás betiltásától. Megalapította a spanyolországi OTEDA gyárat (Oficinas Técnicas Dornier). Itt, az 1950-es évek közepén, a spanyol Légügyi Minisztérium megrendelésére tervezett egy négyüléses, teljesen fémből készült, STOL képességekkel rendelkező, magasszárnyú repülőgépet, amelyet Dornier Do 25-nek neveztek el. A CASA gyár két prototípust épített. A németországi, újjáépített Dornier gyárban a Do 25 alapján egy új prototípust, a Lycoming GSO-480-B1B6 motorral szereltek fel. A Dornier Do 27-et sorozatgyártásba vették, és ez lett az első nagyméretű repülőgép, amelyet Németországban gyártottak a második világháború után. Összesen 428 repülőgépet gyártottak, amelyeket fokozatosan, több változatban vásárolt meg az újonnan felépített német fegyveres erők három ága, a légierő, a haditengerészet és a szárazföldi erők. Ezzel egy időben Spanyolországban megkezdődött egy ötven darabos sorozat gyártása a spanyol légierő számára CASA C-127/U.9 megnevezéssel. A Dornier Do 27-et több változatban gyártották, amelyek a futóműben, a használt motor és légcsavar típusában, a kettős vagy egyetlen vezérlésben és a függőleges farok alakjában különböztek. A Do 27-et számos európai fegyveres erőnek szállították (pl. Portugália, Belgium, Svédország, Svájc), de a világ más részein is repült. Számos afrikai ország mellett Brazíliában, Izrael Államban és Törökországban is repült vele. A hadseregen kívül a Do 27-et széles körben használták a civil felhasználók. A repülőgépeket népszerűen használták a "bozótpilóták" az afrikai és dél-amerikai szabálytalan forgalom zord körülményei között. Európában turistarepülőgépként és ejtőernyősök számára használták őket. Az acélformákból készült modell részletes alkatrészei öt szürke műanyagból készült keretben és egy átlátszó alkatrészekből álló keretben vannak elosztva. Ezeket úgy lehet ragasztani, hogy a törzs mindkét oldalán található első és hátsó ajtók nyitva legyenek, hogy láthatók legyenek a belső részletek. A matricák három gépet kínálnak. A Camo A valószínűleg a valaha volt leghíresebb polgári Do 27-est képviseli, a természettudós és filmes M. Grzimek zebra repülőgépét. Ezt a gépet Afrikában használta. A Camo B egy teljesen sárga, svájci lajstromjelű repülőgép. A Camo C egy némileg egzotikus, ausztrál lajstromjelű repülőgép, amely egy keresztény misszió részeként szolgál Pápua Új-Guineában. Fehér és két zöld szín kombinációjában repült.
83 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .