BD CORTEX – stabilizáló egység

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 1 467,34 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstARF 3D műrepülő speciális készlet 2794 mm szárnyfesztávolsággal, amelyet 120 köbcentis benzinmotorral vagy villanymotorral való hajtásra terveztek. Nagyon könnyű konstrukció, sok karbon alkatrész.
Az Extreme Flight műrepülő modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, a tervező pedig számos módosítást eszközölt, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt hozzon létre. Az EXP jelölésnek nincs köze a tényleges repülőgéphez, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a megnevezést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak. A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukcióban nagylelkűen – és a megfelelő helyeken – használnak szén- és üvegszál kompozit anyagokat, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjenek el a repülőgép sárkányszerkezetében. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles körű aerodinamikai terheléseket képes kezelni, mégis elég könnyű a nagy teljesítmény eléréséhez.
A tökéletesen festett laminált motortér-burkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a többféle szín közül választható, nagy láthatóságú ULTRACOTE (=Oracover) vasalható fóliaborítás olyan modellt biztosít, amelyre jogosan lehet büszke a repülőtéren. Mindezen modern elemek kombinációja egy olyan modellt hoz létre, amely feszegeti a modern műrepülés határait. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiválóan teljesítenek, beleértve a lassú, alacsony magasságú 3D-s műrepülést, a gyors és agresszív extrém műrepülést, valamint a klasszikus precíziós műrepülést.
Egy orosz műrepülőgép félig méretarányos sportmodellje, 85-130 köbcentis benzinmotorral hajtott, tapasztalt pilóták számára, klasszikus precíziós és extrém 3D-s műrepüléshez.
A modell törzse klasszikus, rétegelt lemezből és balsafából készült, lézerrel vágott alkatrészekből készült, kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motorburkolattal és levehető felső törzsrésszel, kabinnal a meghajtórendszerhez és az RC berendezésekhez való tökéletes hozzáférés érdekében. A motort egy rétegelt lemez dobozos ágyra szerelték hátul; A törzs alsó részén egy alagutat készítettek elő egy hangolt kipufogódob esetleges beszereléséhez.
A szimmetrikus profilú, kétrészes szárny (a felek oldalról csúsznak a karbon csőcsatlakozóra és csavarokkal vannak rögzítve) szintén klasszikus kialakítású, teljes egészében balsafából készült merev borítással. A nagy felületű csűrőket 2 pár vagy három szervomotor vezérli.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafából készültek, a VOP kétrészes, a stabilizátor felei egy karbon csőre vannak rögzítve. A magassági kormány feleit rövid, egyenes rudakkal ellátott, vízszintes vezérsíkba szerelt szervomotorok vezérlik. A kormánylapátot egy vagy két szabványméretű, a farokrészbe szerelt szervomotorral vezérelheti (ez kényelmesebb a megfelelő súlypont-pozíció eléréséhez gyári tágulási lengéscsillapítók használata esetén), vagy 1-2 szervomotorból álló kábelhajtással, amelyek a kabinrészbe vannak szerelve (ez kényelmesebb a megfelelő súlypont-pozíció eléréséhez hangolt lengéscsillapítók használata esetén). A teljes modell ULTRACOTE vasalható transzferfóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliák védjegye).
A futómű sarkantyús típusú, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótból készült sarkantyúval, karbon konzollal, amely a kormánylapáthoz van csatlakoztatva.
A meghajtáshoz 85-130 köbcentis benzinmotorra lesz szükséged (pl. GP-123).
Egy legalább kilenc csatornás számítógépes RC készlet elegendő a modell vezérléséhez – a „párosított” szervók precíz beállításának, valamint a dupla és exponenciális kitérések megfelelő méretű programozásának képessége elengedhetetlen a műrepüléshez – mind a klasszikus precízió, mind az extrém 3D tekintetében.
A szervók gyorsak és nagyon erősek szabványos méretekben - pl. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW vagy HSB-9381TH és egy standard szervomotor a gázpedál vezérléséhez.
A csomag tartalma:
Vasalható fóliával bevont törzs, szárny- és farokfelületek, festett laminált motorburkolat, teljes tartozékkészlet, karbon alváz, sarkantyúk, kerekek és használati utasítás.
Fesztávolság [mm] | 2794 |
Hossz [mm] | 2603 |
Súly [g] | 12700 - 13600 |
Szárnyfelület [ dm² ] | 135,48 - 138,7 |
Szabályozott funkciók | S, S(2), V(2), K(4), M |
Építési bonyolultság | S2, S3 |
Pilótavezetési nehézség | P4 |
Ajánlott meghajtó és RC felszerelés:
GP Acro | |
Motor | GP123 |
Propeller | FOXY 28x10" |
Tartály (cm³) | 600-1000 |
Digitális nagyfeszültségű szervók | 7-8x HS-7950TH, 1x D645MW (F) |
Széles feszültségű szervók | 7-8x D980TW, 1x D645MW (F) |
Kefe nélküli szervók | 7-8x HSB-9381TH, 1x D645MW (F) |
RC készlet | perc 9 csatorna |
63 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .