1:10 Losi 22S Dragster 1969 Camaro RTR: Hátsó tengelyblokkok alumínium

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 298,35 € |
Átmenetileg nem elérhető | |
|
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Küldj egy érdeklődést
a rendelkezésre állásról |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
A Losi® 22S No Prep Drag Car Roller RC modellautó mércét állít a gyorsulási versenyek kategóriájában, és lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy gyorsan a rendelkezésükre álljanak saját versenyautóik. A No Prep Drag Racing növekvő népszerűségével a Losi az innovatív dizájnnal és a minőségi kidolgozással a következő szintre emelte azt. Az alumínium alváz előnyeit kínálja a TLR 22S autósorozat számos opcionális alkatrészével. A Mickey Thompson sima hátsó gumiabroncsokkal és a könnyű, alacsony ellenállású első gumiabroncsokkal tervezték. A nagy megbízhatóság érdekében teljes egészében fémből készült váltó is elérhető. A rugalmas hevederes akkumulátor-rögzítő rendszer gyors, egyszerű és biztonságos. Válaszd ki az elektronikát, a meghajtást, az akkumulátort és a karosszériát, és pillanatok alatt pályára léphetsz. Elektronika és meghajtás nélkül kapható.
Hivatalosan engedélyezett Mickey Thompson gumiabroncsok, olajjal töltött lengéscsillapítók, alacsony súlypont. Állítható első lökhárító, megemelt váltó, állítható feszítőcsavarok, teljesen fém váltó. Az alumínium alváz, az elektronikai védelem és az oldalsó ütközésvédők minden előnyével rendelkezik. Állítható hátsó kerékrúd feszítőcsavarral.
A Losi® 22S előkészítés nélküli húzógörgő jellemzői
Hivatalosan engedélyezett Mickey Thompson ET hátsó gumiabroncsok
A licencelt Mickey Thompson hátsó gumiabroncsok kiváló tapadást biztosítanak a modellnek az úton és maximális vonóerő-átvivő képességet biztosítanak, aminek köszönhetően az autó gyorsan gyorsulhat a pályán és nyerhet.
Engedéllyel rendelkező Mickey Thompson ultralight első gumiabroncsok
A Mickey Thompson által hivatalosan licencelt első gumiabroncsok pontosan egyenes vonalban vezetik a Losi 22S Dragster modellautót, ugyanakkor nagyon alacsony aerodinamikai ellenállással rendelkeznek.
Alumínium alváz
Az új Losi 22S Dragster alváz újratervezett alkatrész-elrendezéssel rendelkezik, amely alacsonyabbra helyezi a súlypontot és egyenletes egyensúlyt biztosít. Ez stabil és kontrollált rugózást biztosít még erős gyorsulás esetén is. Elektronikus védelemmel, oldalütközés-védőkkel és letisztult kábelvezető rendszerrel tervezték.
Állítható súlyelosztású első lökhárító
Finomhangold az autód elejét opcionális súlyokkal, hogy gyorsítás közben uralmad alatt tartsd és a talajon tartsd.
Állítható támasztókerekek
Míg a versenytársak csak előre beállított pozíciókat kínálnak, a Losi rendelkezik egy feszítővel, amely pontosan beállítja a kerékkormány szögét.
Akkumulátor rugalmas szalagok
A rugalmas pántoknak köszönhetően az elemcsere gyors és egyszerű. Nincs több tépőzáras babrálás. Egyszerűen helyezd be az elemet, húzd meg a pántot, és akaszd be.
Rugós olajos lengéscsillapítók
A tekercsrugós lengéscsillapítók hihetetlenül stabilan tartják az autót nagy sebességnél, így még a legkeményebb fékezési felületeken is teljes mértékben uralhatod a kormányzást. A belső határolók segítenek kiküszöbölni a karosszéria dőlését és a helyes úton tartani az autót.
Lengéscsillapító sapkák
A lengéscsillapító felső sapkájában található furatnak köszönhetően szabályozhatja az olaj mennyiségét a lengéscsillapítóban, és így pontosan beállíthatja a lengéscsillapító tulajdonságait az optimális működés érdekében.
Teljesen állítható feszítők
A precíz beállítás és a tengelyhangolási lehetőségek érdekében a modell alapfelszereltségként állítható, gömbcsapos feszítőkkel rendelkezik.
Teljesen fémből készült sebességváltó
A Drag Car Roller teljes egészében fémből készült sebességváltóval rendelkezik a nagy megbízhatóság és tartósság érdekében. Az acél fogaskerekek és tengely biztosítják a megbízható működést. Az acél hajtó- és hajtott kerekek, a differenciálmű és a tengely mind golyóscsapágyakban vannak felszerelve.
Differenciálmű olaj 500 000 kcSt
A tömített differenciálmű alapfelszereltségként 500 000 kCs szilikonolajjal van feltöltve, így tetszőleges teljesítményt használhatsz.
A csomag tartalma
A készlet tartalmaz egy Losi® 22S No Prep Drag Car Roller alvázat, amely egy előre összeszerelt, kerekekkel ellátott alváz. Többnyelvű kézikönyv angol, német, francia és olasz nyelven, valamint utasítások cseh nyelven.
Hozzá kell adnod egy testet, motort, vezérlőt, szervót, vevőt, adót és akkumulátort.
Meg kell vásárolni
A Losi® 22S előkészítés nélküli fékezőgörgő elkészítéséhez megfelelő karosszériára, motorra, sebességszabályozóra, szervóra, vevőre, adóra és akkumulátorra töltővel lesz szükséged. Ha átlátszó karosszériáról van szó, akkor Lexan festéket is kell használni.
Tartozékok normál működéshez
Az RC autók normál működéséhez csavarrögzítőre, kiváló minőségű gumiabroncs-ragasztóra, lengéscsillapítókhoz való szilikonolajra és egy csavarhúzókészletre van szüksége. Ajánljuk a megfizethető autószerszám-készleteket kínálatunkból.
A csavarragasztót a csavar menetére vagy fejére viszik fel, ami rögzíti azt, és megakadályozza, hogy a behajtás okozta rezgések meglazítsák a csavarkötést. A csavarragasztó speciális összetételének köszönhetően a csavarkötés megfelelő nyomatékkal könnyen meglazítható a csavarfej károsodása nélkül. Soha ne használjon hagyományos pillanatragasztót, mert az így beragasztott csavart egyáltalán nem lehet meglazítani!
A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok felnire ragasztására használják. Mindig fontos, hogy a gumiabroncs a teljes kerületén szorosan legyen rögzítve a felnihez! Ha a gumiabroncs nincs a teljes kerületén ragasztva, akkor szétrobbanhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat összeragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a ragasztó megszilárdulás után rugalmas marad. Soha ne használjon hagyományos pillanatragasztót - megszilárdulás után nem rugalmas, és fokozatosan repedések keletkezhetnek a gumiabroncsban a felni körül!
Néha szükséges szilikonolajat adni a modell lengéscsillapítóihoz. Normál működés közben csak enyhe szilikonolaj-szivárgás fordul elő a lengéscsillapító dugattyúrudai mentén. Ha a lengéscsillapító dugattyúrudai felülete vagy a tömítések állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekre az esetekre úgynevezett javítókészletek kaphatók. A tuning alkatrészek kínálatában minden lengéscsillapítóhoz rendkívül kemény TiN (titán-nitrid) bevonatú dugattyúrudak találhatók. A TiN bevonatú dugattyúrudak könnyen felismerhetők aranysárga-zöld színükről.
Típus | Drag Rollet 2WD |
Alváz | 3 mm-es 6061-T6 alumínium lemez |
Skála | 1:10 |
Hossz | 622 mm |
Szélesség | 264 mm |
Magasság | 127 mm |
Tengelytávolság | 333 mm |
Hajtás | 2WD |
Motor | Ajánlott Spektrum Firma 3552 6500KV 4P |
Első kerekek | Ajánlott Mickey Thompson Ultra Light |
Hátsó kerekek | Ajánlott Mickey Thompson ET hátsó fék |
Sebesség | Vezetési módtól függően akár 80 km/h |
175 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .