1:8 Losi LMT Monster Truck 2.0 4WD: 4 pontos felfüggesztés

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 846,73 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstAz amerikai Losi LMT monster truck RC modellje az új 2.0-s verzióban a DRIVE (Dynamic Response Intelligent Vehicle Envelope) elektronikus asszisztensrendszernek köszönhetően könnyű vezetést tesz lehetővé mind hátsó, mind első kerekeken, sőt, akár két keréken is "oldalirányban" lehet haladni. A Drive rendszer 3 előre beállított móddal rendelkezik (Freestyle, Wheelie és Unlimited), amelyek kényelmesen kapcsolhatók az adón.
Tapasztald meg az arénaszerű vezetést minden trükkel előzetes tapasztalat nélkül. A modell megtartotta az előző generáció összes előnyét, mint például az erős szénkefe nélküli motor, a 4WD hajtás, a licencelt karosszéria, a Spektrum elektronika, de számos egyéb fejlesztéssel is rendelkezik.
Az LMT 2.0 platform még nagyobb teljesítményt, tartósságot és a Monster Jam valósághűségét kínálja. A távirányítású modell most nyolc olajjal töltött lengéscsillapítóval rendelkezik, akárcsak a teljes méretű monster truckok. Az autentikus megjelenés érdekében a rugók a lengéscsillapítók belsejében kaptak helyet, és modell olajtartállyal is rendelkeznek.
Az alváz eloxált alumíniumlemezekből készült. Az újratervezett, kétrészes, egyenes tengelyházak új, alacsonyabb, 4 pontos rögzítéssel és nagyobb csapágyakkal növelik a szilárdságot és a tartósságot. Az autó első, középső és hátsó differenciálművel, teleszkópos bordás tengelyekkel és univerzális csatlakozásokkal rendelkezik. A sebességváltó nem súrlódó tengelykapcsolót, hanem egy karbantartásmentes Cush Drive rendszert használ, amely elasztomer szilentblokkok segítségével csillapítja a motor lengéscsillapítóit.
A 2,6"-os felnikkel és a kissé magasabb gumiabroncsokkal a Losi LMT 2.0 sokkal dominánsabbnak tűnik elődjénél. Az ál-peremgyűrűk eltávolíthatók vagy lefesthetők, hogy egyedi megjelenést kölcsönözzön monster truckodnak.
A hivatalosan engedélyezett BKT gumiabroncsok kevésbé agresszív futófelülettel rendelkeznek, amely javítja a kezelhetőséget számos felületen. Az akkumulátorhoz való jobb hozzáférés érdekében a karosszériaváz előrehajtható, és patent nélküli csavarzáras rendszerrel van rögzítve. További izgalmas karosszéria-részletek közé tartoznak a LED-es fényszórók, a bukókeret és a vezetőfigura.
A meghajtást egy Spektrum Firma 2800kV-os 4P-es kefe nélküli motor biztosítja, Spektrum Smart Firma 130A-es vezérlővel. Az ajánlott akkumulátor 2S–4S LiPo IC5/EC5 csatlakozóval. A vezérlő elektronikája speciális anyagba van tokozva, amely megakadályozza a nedvesség vagy szennyeződés bejutását az elektronikába.
A vezérlő bekapcsolása és beállítása egy gumiburkolat alatt található gombokkal történik. A használt motor négypólusú a sima működés és a nagy nyomaték érdekében, 5 mm átmérőjű, golyóscsapágyas kimenőtengellyel.
A vezérlést egy Spektrum DX3 2,4 GHz-es adóval és egy Spektrum SR6400A vevővel ellátott RC készlet biztosítja. Intelligens akkumulátor használata esetén az adó LED segítségével jelzi ki a meghajtó akkumulátorának töltöttségi szintjét.
Jellemzők:
Megjegyzés: A vízállósági adatokért kérjük, tekintse meg a felhasználói kézikönyvet. A nedves működéssel kapcsolatos tippekért és trükkökért kérjük, látogassa meg a blogot .
Spectrum DRIVE technológia
A Spektrum egy új, 6 csatornás vevőt készített az LMT 2.0-hoz, amely az innovatív DRIVE (Dynamic Response Intelligent Vehicle Envelope) technológiát tartalmazza. Ez a technológia 3 előre programozott üzemmódot kínál, amelyek között vezetés közben is válthat. A váltást hangjelzés és LED-es jelzés kíséri. A következő vezetési módok érhetők el:
Hogyan működik a DRIVE rendszer?
A modell a szokásos módon halad, amíg el nem éri a Trükk Ablakot. A VEZETÉS rendszer segít a vezetőnek a modellt a Trükk Ablakon belül tartani, és ameddig csak lehetséges, folytatni a Wheelie, Stoppie vagy Bicycle mozgást. Ha a modell kiesik az ablakszögből, a normál vezetési reakciók visszaállnak.
A trükkablak szöge a távirányítón található trimmeléssel növelhető vagy csökkenthető a Célpont szög funkcióval. A trükkrepülés intuitív, így a modell jól irányítható. A részleteket a kézikönyv részletesen ismerteti. Edzés céljából ajánlott a Célpont szög trimmelését 2-3 órás pozícióba állítani.
Újratervezett elektronika
A hihetetlen végsebesség és nyomaték érdekében az LMT 2.0 Spektrum 3668-2800kV szénkefe nélküli motorral és Spektrum 130A ESC-vel van felszerelve, 2S-től 4S LiPo tápellátási opciókkal. 4S LiPo akkumulátorral akár 70 km/h végsebességet is elérhet.
Monster Jam MT licenc
A Grave Digger és a Son-Uva Digger karosszériák hivatalosan a Monster Jam és a Feld Motorsports engedélyével készültek.
Engedéllyel rendelkező BKT gumiabroncsok
Az LMT 2.0 mostantól hivatalosan engedélyezett BKT gumiabroncsokkal rendelkezik, V-alakú futófelülettel, amely kevésbé agresszív, és jobb kezelhetőséget biztosít a legtöbb felületen. Az abroncsok oldalfalának részletei és logói illeszkednek az igazi BKT gumiabroncsokhoz.
Nagyobb tengelytáv és nyomtáv
Az új, 2,6"-os, nagyobb eltolású kerekeknek, a magasabb gumiabroncsoknak és a meghosszabbított 4 lengőkaros kapcsolókaroknak köszönhetően a Losi LMT 2.0 robusztusabb és dominánsabb megjelenésű, mint az előző verzió. A kerekek ál-peremgyűrűkkel is felszereltek, amelyek könnyen eltávolíthatók vagy átfesthetők a saját stílusodnak megfelelően.
Részletes feldolgozás
Kipufogóvégek, funkcionális LED-es fényszórók, vezetőalak és autentikus alsó panelek teszik teljessé az összbenyomást.
Alumínium alváz oldalpanelek
Az alvázkeret két függőleges oldalfalból áll, amelyek nagy szilárdságú 6061-T6 alumíniumból készültek, és amelyeket egy belső szerkezet köt össze, így merev vázat alkotva, amelyhez a többi alvázalkatrész rögzíthető. A függőleges lemezes alváz nemcsak rendkívül szilárd és tartós, hanem többféle felfüggesztési konfigurációt is lehetővé tesz.
Tartósabb differenciálművek
Az új, nagy teherbírású (HD) differenciálművek fokozott tartósságot és szilárdságot biztosítanak az erősebb kereszttagoknak és a nagyobb olajkapacitású diffúziós csészealjaknak köszönhetően. Mindhárom differenciálmű gyárilag rendkívül sűrű, 1 millió cSt viszkozitású olajjal van feltöltve, ami optimális teljesítményt biztosít még extrém terhelések esetén is.
Billenő felépítmény
Az LMT 2.0 modell jelentősen továbbfejlesztette az összecsukható felépítmény-ketrec rögzítését. A ketrec most előrehajtható, ami nagyban megkönnyíti az akkumulátorcserét és a rendszeres karbantartást. Az akkumulátorcsere befejezése után a ketrec egyszerűen visszahajtható és egy csavarzárral rögzíthető.
Középső differenciálmű Cush Drive-dal
A középső differenciálmű szilikonolajjal van feltöltve, így szükség szerint hangolható. Cush Drive rendszerrel is rendelkezik, amely tompítja a motor lökéshullámait és védi a teljes hajtásláncot. Ez a rendszer gumi elasztomereket használ a motor lökéshullámainak vagy kemény ütéseknek az elnyelésére, növelve a hajtáslánc élettartamát és megbízhatóságát.
Spektrum Firma 130A intelligens 2S–4S kefe nélküli vezérlő
A modellt egy modern Spektrum Firma 130A Smart 2S–4S vezérlő vezérli, amely egy 32 bites ARM Cortex M4 mikrovezérlővel rendelkezik, és képes teljes telemetriai adatok rögzítésére és továbbítására a vevőhöz az új IC5 csatlakozóba integrált vezeték segítségével.
Az adatok SRXL2 protokollon keresztül továbbítódnak. A vezérlő közvetlenül az intelligens akkumulátorból olvassa be az akkumulátorcellák típusára, hőmérsékletére és feszültségére vonatkozó információkat. Valós időben elérhetők az áramerősség, a hőmérséklet, az akkumulátor teljes feszültsége, az egyes akkumulátorcellák feszültsége, az akkumulátor hőmérséklete, a fennmaradó kapacitás és a motorfordulatszám.
Az elektronika teljesen speciális kiöntőanyaggal van ellátva, amely megakadályozza a nedvesség* vagy szennyeződés bejutását az elektronikába. A vezérlő bekapcsolása és beállítása a gumiburkolat alatt található gombokkal történik. A vezérlő jellemzői:
Spektrum DX3 2,4 GHz-es DSMR RC adó
Az új Spektrum DX3 RC adó 3 csatornás, és kompatibilis a DRIVE rendszerrel és a Spektrum Smart telemetriával. Kiváló hatótávolság, szupergyors válaszidő és magas zavartűrés az exkluzív Spektrum DSMR technológiának köszönhetően. A szükséges paraméterek gyors beállítása. Az adó jellemzői:
Spectrum intelligens technológia
A modell Spektrum Smart technológiával ellátott komponensekkel van felszerelve, amelyek több információt nyújtanak a modellről, valamint megkönnyítik az akkumulátorok kezelését és karbantartását. Minden Smart komponens, beleértve az akkumulátorokat is, képes kommunikálni egymással és telemetriai adatokat továbbítani.
A mellékelt DX3 adó kijelzi a modell Smart akkumulátorának töltöttségi állapotát. Hangolásként teljes telemetriai adatokat (RPM, sebesség, hőmérséklet és egyéb adatok) jeleníthet meg: A DX3 adóhoz egy BT modul hozzáadásával a modell csatlakoztatható a telefonon vagy táblagépen található, áttekinthető grafikus Spektrum Dashboard alkalmazáshoz.
További információkat az okostechnológiáról blogunkban talál.
A csomag tartalma
A csomag egy összeszerelt, 1:8 méretarányú Losi LMT Monster Truck 2.0 4WD RC modellt tartalmaz, a következő alkatrészekkel: egy Spektrum Firma 3660-2800kV 4P kefe nélküli motor, egy Spektrum Firma 130A Smart Black Edition vezérlő, egy Spektrum SR6400A DRIVE DSMR vevő és egy Spektrum S680 szervo.
A csomag tartalmaz egy Spektrum DX3 Smart adót (LMT 2.0), egy Grave Digger vagy Son Uva Digger színekben festett házat, cseh nyelvű használati utasítást és egy angol, német, francia és olasz nyelvű kézikönyvet.
Meg kell vásárolni
A modell üzembe helyezéséhez egy 5000 mAh kapacitású 2S–4S LiPo akkumulátort és EC5/IC5 csatlakozót kell vásárolni, valamint 4 db AA cellát (ceruzaelemet) az adó és a távirányító tápellátásához. megfelelő meghajtó akkumulátortöltő.
Tartozékok normál működéshez
Az RC autó normál működéséhez gumiabroncs-ragasztóra, szilikonolajra a lengéscsillapítókhoz és egy készlet imbusz csavarhúzóra van szükséged.
A gumiabroncs peremének a felnihez való ragasztására gumiabroncs-ragasztót használnak. Mindig szorosan kell ragasztani az abroncsot a teljes kerületén! Ha az abroncs nincs a teljes kerületén ragasztva, akkor szétrobbanhat.
A gumiabroncs-ragasztó speciális formulával rendelkezik, amely képes olyan anyagokat összeragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, és a ragasztott kötés a megszilárdulás után is rugalmas marad. Ne használjon hagyományos pillanatragasztót - az megszilárdulás után nem rugalmas, és fokozatosan repedések kialakulását okozza a gumiabroncs peremén.
A rendszeres karbantartáshoz csavarragasztóra van szükség. A fém anyagokba csavarozott csavarokat (pl. motorba csavarok vagy fogaskerékbe csavart csiga) ezzel a ragasztóval kell biztosítani a kilazulás ellen.
Néha szükséges szilikonolajat adni a lengéscsillapítókhoz. Normál működés közben csak kismértékű szilikonolaj-szivárgás fordul elő a lengéscsillapító dugattyúrudai mentén. Ha a lengéscsillapító dugattyúrudai felülete vagy a tömítések állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekre az esetekre úgynevezett javítókészleteket szállítanak.
Típus | Szörnyeteg teherautó |
Alváz | 6061-T6 alumínium oldalfalak |
Skála | 1:8 |
Hossz | 561 mm |
Szélesség | 411 mm |
Magasság | 310 mm |
Tengelytávolság | 381 mm |
Alváz hasmagasság | 55 mm |
Súly | 5,08 kg |
Motor | Spectrum Company 2800Kv 4P |
Hajtás | 4WD |
Első kerekek | BKT Chevron gumiabroncs, 17 mm-es bordákkal |
Hátsó kerekek | BKT Chevron gumiabroncs, 17 mm-es bordákkal |
Vezetési idő | 15–20 perc (3S 5000 mAh LiPo akkumulátorral) |
Maximális sebesség | Akár 70 km/h |
Differenciálmű olaj | 1 millió cSt |
172 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .