KAVAN – Li-Po 400 mAh/7,4 V 60/120 C, 2,96 Wh

Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
AZONNAL MEGHAJTHATOD AZ ÁRUHÁZBAN: | |
OC Šestka | 2 db |
Szerda 06.08. lehet veled |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődést3D mikrohelikopter CCPM 120°-os forgólapáttal és 3G flybarless stabilizáló rendszerrel (kapcsolható stabilizáció és 3D műrepülő módok) 290 mm átmérőjű főrotorral. A modellt egy kefe nélküli motor hajtja, és fordulatszám-szabályozóval, valamint szabályozó funkcióval van felszerelve. A LiPo akkumulátort tartalmazó készlet lehetővé teszi egy S.BUS kompatibilis vevővel ellátott RC készlet használatát.
A CCPM gyrus panelt elektronikusan kevert szervók vezérlik, a flybar nélküli "lapát nélküli" rotorfej egy 3G háromtengelyes giroszkópos rendszerrel helyettesíti a gyakoribb mechanikus stabilizátorokat és giroszkópokat, amelyek a helikoptert a függőleges tengely körül stabilizálják. Egy nagy teljesítményű kefe nélküli motor és egy elektronikus sebességszabályozó szabályozó funkcióval, egy intelligens vezérlőegység lehetővé teszi a dőlésszög-stabilizáló üzemmódban való működést, amit különösen a kezdők értékelni fognak. Van egy 3D mód a határtalan műrepüléshez - mindezt megtalálod az M1 EVO mini helikopterben.
A törzsszerkezet alapját egy dúralumínium motorágy és főtengelyház képezi, amelyhez karbon oldalfalak és kereszttartók, műanyag futómű és profilozott dúralumínium csőből készült farokgerenda tartozik, amelynek végén karbon függőleges vezérsík található. A vázban egy forgó burkolatú Sunnysky R23-2 váltóáramú motor található, amely közvetlenül (a szokásos fogaskerekek nélkül) hajtja a főrotort. A kiegyensúlyozó rotort szintén közvetlenül egy miniatűr Sunnysky R08-2 váltóáramú motor hajtja. Ennek köszönhetően a teljes mechanika maximálisan leegyszerűsödött, kiküszöbölve a súrlódó szánokkal, kopott fogaskerekekkel vagy megcsúszó hajtásokkal kapcsolatos problémákat.
A robusztus, 3 mm átmérőjű főtengely golyóscsapágyakban van rögzítve. Az imbolygótárcsa, a rotorfej és a rotorlapát-tartók alumíniumból készültek. A 3G flybarless rendszernek és az elektronikus CCPM-nek köszönhetően a rotorfej nagyon egyszerű. A főrotorlapát-tartók a "nagy" RC helikopterek tartóinak gyönyörű miniatűr másolatai, beleértve a golyóscsapágyakat és a csillapító betéteket is!
A helikopter elektronikája egy intelligens vezérlőegységből áll, amely egy integrált 3G flybarless vezérlőegységgel, egy elektronikus sebességszabályozóval, amely sebességkorlátozó funkcióval rendelkezik, és három digitális DS2045 pikoszervóból, amelyek a CCPM (120°) vegyes imbolygótárcsát vezérlik. A helikopter vezérléséhez vagy egy 6 csatornás, S.BUS porttal ellátott miniatűr vevővel ellátott RC készletre, vagy egy DSM/DSMX protokollal rendelkező Spektrum RC készletre van szükség.
A hétköznapi repüléshez az adónak nem is kell számítógépesnek lennie (az összes szükséges mixet a vezérlőegység biztosítja), elegendő csak 4 csatorna "a botkormányon" és egy ötödik csatorna egy kétállású kapcsolóval a vezérlőegység üzemmódjainak váltásához stabilizálással és 3D-vel. A teljes értékű klasszikus vagy 3D-s repüléshez egy számítógépes adóra van szükség, amely 2-3 állítható repülési móddal és legalább ötpontos kollektív görbével rendelkezik a lebegéshez, a műrepüléshez és egy másik módhoz az autorotációhoz.
A könnyen kivehető sportkabin nagyon könnyű, öntött, tartós műanyagból készült. Három színséma közül választhatsz, ami biztosítja a helikopter jó láthatóságát és a levegőben való helyzetének "olvashatóságát". A helikoptert egy háromcellás, 7,4 V-os, 350 mAh-s LiPo akkumulátor táplálja, 50C terhelhetőségű (JST-XH csatlakozóval), amely a törzs alján található. Akár 9 perc egyszerű repülést, vagy akár 4 perc agresszív 3D műrepülést biztosít.
A helikopter teljesen összeszerelve, előre konfigurált vezérlőegységgel érkezik, így mindössze annyi a dolgod, hogy kicsomagolod, csatlakoztatod az S.BUS kompatibilis vevőt, feltöltöd az akkumulátort és beállítod az adót a részletes utasításoknak és a képeknek megfelelően. Miután ellenőrizted a helikopter összes funkcióját, felszállhatsz!
Az M1 EVO egy teljes értékű 3D-s helikopter irányított kollektívvel, ezért megfelelő repülési tapasztalatot igényel. Nem egy "drónról" van szó, amely felszáll és úgy lóg a levegőben, "mintha odaszögezték volna" mindenféle irányítási beavatkozás nélkül. Az M1 EVO-t azok a középhaladó és haladó pilóták fogják élvezni, akik már rendelkeznek tapasztalattal irányított kollektívvel rendelkező helikopterekkel. Azonban kellő kitartással és előzetes, szorgalmas számítógépes RC szimulátoron, egy tapasztalt pilóta felügyelete alatt végzett képzés után még egy kezdő helikopterpilóta is elkezdheti reptetni az M1 EVO-t.
A csomag tartalma
A csomag tartalmaz egy teljesen összeszerelt, repülésre kész M1 EVO RC helikopter modellt, egy 7,4 V-os 350 mAh-s 50C LiPo akkumulátort, egy imbusz csavarhúzót, egy villáskulcsot, egy töltőkábelt, egy masszív EPP habdobozt csuklós fedéllel a modell biztonságos szállításához és tárolásához, valamint utasításokat a modell kezeléséhez és a vezérlőegység beállításához.
Meg kell vásárolni
A helikopter működtetéséhez ideális esetben egy 6 csatornás, S.BUS porttal ellátott miniatűr vevővel ellátott távirányító készletre van szükség, opcionálisan pedig használhatsz egy 6 csatornás Spektrum távirányító készletet DSM/DSMX protokollal. A LiPo akkumulátor töltéséhez megfelelő töltőt kell vásárolni.
A hordozórotor átmérője [mm] | 290 |
Kiegyensúlyozó rotor átmérője [mm] | 46 |
Hajótest hossza [mm] | 292 |
Szélesség [mm] | 54 |
Magasság [mm] | 88 |
Súly [g] | 118 |
Szabályozott funkciók | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Giroszkóp |
Az építés nehézsége | S0 |
Pilótavezetési nehézség | P2, P3 |
71 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .