1:10 Losi 22S Dragster 1969 Camaro RTR: Hátsó tengelyblokkok alumínium

nem elérhető
Ügyfélvonal 9-18 óráig: +420 774 590 258 | Segítségre van szüksége?
Ár az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t: | 479,80 € |
Raktáron
Kedd 05.08. a Nademlejnská központi üzletben lehet kapni Szerda 06.08. lehet veled |
|
|
Vétel |
Vétel |
Nem tudja, hogyan válasszon? Néhány paraméter nem világos számodra? Írja meg nekünk kérdését és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a válaszokkal.
Küldj egy érdeklődéstLosi 22S Dragster 1:10 69 Camaro RTR gyorsasági autó RC modellje Egyenes pályán való versenyzéshez, innovatív dizájnnal és minőségi kidolgozással. Az alumínium alváz, az elektronikai védelem és az oldalütközés elleni védelem minden előnyével rendelkezik. Hivatalosan engedélyezett Mickey Thompson gumiabroncsok, olajjal töltött lengéscsillapítók, alacsony súlypont. Állítható első lökhárító, megemelt sebességváltó, állítható feszítőcsavarok, teljesen fém sebességváltó. Megbízható Spektrum™ SLT3 adó és SR315 vevő kettős protokollal, Spektrum Firma™ 100A intelligens kefe nélküli vezérlő Spektrum Firma 6500kv-os kefe nélküli motorral. Robusztus, 1,2 mm-es Lexan acélból készült '69-es Camaro modell karosszéria.
A modell egy gyorsulási versenyreplika, gyönyörűen kidolgozott '69-es Camaro karosszériával. 1,2 mm vastag lexanból készült. A tipikus jellemzők megmaradtak, mint például a magas hűtőrács óriási hűtővel, a hátsó spoiler, a modell elemei lámpákkal, irányjelzőkkel, kilincsekkel, hátsó támkerekekkel stb.
69 Camaro 22S gyorsulási autó jellemzői
Spektrum Firma 100A szabályozó
Amint a gázra lépsz, a Losi 22S Dragster előrelendül, maga mögött hagyva riválisait. Pillanatok alatt eléri a 80 km/h feletti sebességet, a győzelem nagyszerű érzését nyújtva.
Kefe nélküli motor Spektrum Firma 6500kv
A Firma 6500Kv szénkefe nélküli motor 4 pólusú, 8 mágneses rotorral, CNC-megmunkált alumínium házzal, szigetelt, nagy tisztaságú réztekerccsel, 3,175 mm-es (1/8") kiváló minőségű ötvözött acél kimenőtengellyel és precíziós csapágyakkal rendelkezik a nagy tartósság és a sima forgás érdekében. 4 mm-es, aranyozott csatlakozókkal van felszerelve.
Spektrum SLT3 adó
A modellt a Spektrum SLT3 adó vezérli, amely jó hatótávolságot, válaszidőt és interferencia-mentességet kínál, miközben lehetővé teszi a vezérlést egy intelligens csatlakozással rendelkező Spektrum DSMR® adóval is. Az SLT protokoll kompatibilis a Spektrum SPMSLR300 (SLT protokoll vevő) és a régebbi Tactic™ vevőkkel.
SR315 kettős protokollal rendelkező vevő
A modell SR315 kettős protokollal ellátott vevővel van felszerelve, amely nemcsak az SLT 2,4 GHz-es adótechnológiát támogatja, hanem kompatibilis a Spektrum DSMR® protokollal is. Ezért használható felső kategóriás adókban, mint például a DX5 Pro, a DX5 Rugged és a DX5C.
Hivatalosan engedélyezett Mickey Thompson ET hátsó gumiabroncsok
A licencelt Mickey Thompson hátsó gumiabroncsok kiváló tapadást biztosítanak a modellnek az úton és maximális vonóerő-átvivő képességet biztosítanak, aminek köszönhetően az autó gyorsan gyorsulhat a pályán és nyerhet.
Engedéllyel rendelkező Mickey Thompson ultralight első gumiabroncsok
A Mickey Thompson által hivatalosan licencelt első gumiabroncsok pontosan egyenes vonalban vezetik a Losi 22S Dragster modellautót, ugyanakkor nagyon alacsony aerodinamikai ellenállással rendelkeznek.
Alumínium alváz
Az új Losi 22S Dragster alváz újratervezett alkatrész-elrendezéssel rendelkezik, amely alacsonyabbra helyezi a súlypontot, és egyenletes egyensúlyt biztosít a stabil és kontrollált utazáshoz, még erős gyorsulás esetén is. Elektronikus védelemmel, oldalütközés-védőkkel és letisztult kábelvezetési rendszerrel tervezték.
Súlyeloszlás
A modell alvázán az optimális súlyelosztás nagyon fontos szerepet játszik a gyorsulási versenyzésben. A modell súlyok elhelyezésére szolgáló helyekkel van felszerelve, ami lehetőséget ad a vezetési élmény finomhangolására.
Akkumulátor rugalmas szalagok
A rugalmas pántoknak köszönhetően az elemcsere gyors és egyszerű. Nincs több tépőzáras babrálás. Egyszerűen helyezd be az elemet, húzd meg a pántot, és akaszd be.
Rugós olajos lengéscsillapítók
A tekercsrugós lengéscsillapítók hihetetlenül stabilan tartják az autót nagy sebességnél, így még a legkeményebb fékezési felületeken is teljes mértékben kontrollálhatod a kormányzást. A belső határolók segítenek kiküszöbölni a karosszéria dőlését és a helyes úton tartani az autót.
Lengéscsillapító sapkák
A lengéscsillapító felső sapkájában található furatnak köszönhetően szabályozhatja az olaj mennyiségét a lengéscsillapítóban, és így pontosan beállíthatja a lengéscsillapító tulajdonságait az optimális működés érdekében.
Teljesen állítható feszítők
A precíz beállítás és a tengelyhangolási lehetőségek érdekében a modell alapfelszereltségként állítható, gömbcsapos feszítőkkel rendelkezik.
Teljesen fémből készült sebességváltó
A Losi 22S Dragster robusztus, teljesen fémből készült sebességváltóval rendelkezik, amely könnyedén megbirkózik a magas üzemeltetési igényekkel. Az erőteljes Spektrum Firma 6500kv motor az optimális áttételű sebességváltóval azonnal brutális gyorsulást biztosít a modellnek, és egy szempillantás alatt eléri a maximális sebességet.
Differenciálmű olaj 500 000 kcSt
A tömített differenciálmű alapfelszereltségként 500 000 kCs szilikonolajjal van feltöltve, így tetszőleges teljesítményt használhatsz.
Állítható támasztókerekek
Míg a versenytársak csak előre beállított pozíciókat kínálnak, a Losi rendelkezik egy feszítővel, amely pontosan beállítja a kerékkormány szögét.
Hivatalosan engedélyezett 1969-es Camaro karosszéria
A valósághű '69-es Camaro modell a jellegzetes, hatalmas, préselt króm hűtőrácsot és nagyméretű motorháztetőt viseli. Piros vagy kék színben kapható.
Opcionális alumínium alkatrészek
Mivel a modell a Team Losi Racing® 22-es szériás autóin alapul, számos TLR® alkatrész érhető el tuningolásra, ami még magasabb szintre emelheti a 22S teljesítményét! Az elérhető alkatrész-bővítések közé tartoznak a 22-es generációs II. lengéscsillapítók, a 22-es súrlódó tengelykapcsoló (HDS), a 22-es generációs II. gömbfejes differenciálművek, a 22-es állítható feszítők gömbfejes csapokkal és még sok más! A 22S-hez alumínium opcionális alkatrészek is használhatók.
A csomag tartalma
A csomag egy összeszerelt Losi 22S Dragster 1:10 69 Camaro RC modellt tartalmaz egy befejezett, festett karosszériás 1969-es modellel és a következő alkatrészekkel: Spektrum Firma 6500rpm szénkefe nélküli motor, Spektrum Smart Firma 100A 2-3S szénkefe nélküli szabályozó, S606 szervo, Spektrum SR315 DSMR/SLT3CH vevő. A csomag tartalmaz egy Spektrum SLT3 2,4 GHz-es adót, cseh nyelvű használati utasítást, valamint angol, német, francia és olasz nyelvű kézikönyvet.
A szett nem tartalmaz akkumulátort és töltőt, a gyártó 2-3 cellás 5000mAh-s LiPo akkumulátort és egy kompatibilis töltőt ajánl.
Meg kell vásárolni
A modell üzembe helyezéséhez 4 db AA elemet kell vásárolni az adóhoz, egy meghajtó akkumulátort és egy megfelelő töltőt a meghajtó akkumulátorhoz.
Tartozékok normál működéshez
Az RC autók normál működéséhez csavarrögzítőre, kiváló minőségű gumiabroncs-ragasztóra, lengéscsillapítókhoz való szilikonolajra és egy csavarhúzókészletre van szüksége. Ajánljuk a megfizethető autószerszám-készleteket kínálatunkból.
A csavarragasztót a csavar menetére vagy fejére viszik fel, ami rögzíti azt, és megakadályozza, hogy a behajtás okozta rezgések meglazítsák a csavarkötést. A csavarragasztó speciális összetételének köszönhetően a csavarkötés megfelelő nyomatékkal könnyen meglazítható a csavarfej károsodása nélkül. Soha ne használjon hagyományos pillanatragasztót, mert az így beragasztott csavart egyáltalán nem lehet meglazítani!
A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok felnire ragasztására használják. Mindig fontos, hogy a gumiabroncs a teljes kerületén szorosan legyen rögzítve a felnihez! Ha a gumiabroncs nincs a teljes kerületén ragasztva, akkor szétrobbanhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat összeragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a ragasztó megszilárdulás után rugalmas marad. Soha ne használjon hagyományos pillanatragasztót - megszilárdulás után nem rugalmas, és fokozatosan repedések keletkezhetnek a gumiabroncsban a felni körül!
Néha szükséges szilikonolajat adni a modell lengéscsillapítóihoz. Normál működés közben csak enyhe szilikonolaj-szivárgás fordul elő a lengéscsillapító dugattyúrudai mentén. Ha a lengéscsillapító dugattyúrudai felülete vagy a tömítések állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekre az esetekre úgynevezett javítókészletek kaphatók. A tuning alkatrészek kínálatában minden lengéscsillapítóhoz rendkívül kemény TiN (titán-nitrid) bevonatú dugattyúrudak találhatók. A TiN bevonatú dugattyúrudak könnyen felismerhetők aranysárga-zöld színükről.
Típus | Dragster |
Alváz | 3 mm-es alumínium, 6061-T6 |
Skála | 1:10 |
Hossz | 638 mm |
Szélesség | 281 mm |
Magasság | 168 mm |
Tengelytávolság | 333 mm |
Súly | 0 |
Hajtás | 2WD |
Motor | Spectrum Firma 3552 6500KV 4P |
Első kerekek | Mickey Thompson Ultra Light |
Hátsó kerekek | Mickey Thompson ET hátsó fék |
Szabályozó | Spektrum™ Firma™ 100A Smart |
Szervo | Spektrum S606 |
Adó | SLT3 spektrum |
Vevő | Spectrum SR315 |
172 tételeket
Ez a weboldal cookie-kat használ
Szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ezen az oldalon cookie-kat használunk. További információért keresse fel a Webhely használati feltételeit .